عکس جشن قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا + فیلم
حجم ویدیو: 39.29M | مدت زمان ویدیو: 00:05:21

آرژانتین در رقابت های کوپا آمریکا قهرمان شد. تیم ملی آرژانتین با نتیجه یک بر صفر در رقابت های کوپا آمریکا درخشید. تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق به شکست تیم ملی برزیل شد. لحظه بالا بردن جام توسط مسی و قهرمانی آرژانتین آرژانتین را در این عکس ها مشاهده کنید. مسی از تیم آرژانتین اولین جام ملی خود را در خاک رقیب سنتی یعنی کشور برزیل بالای سر برد.

قهرمانی آرژانتین

به گزارش رکنا ، تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر و تک گل آنخل دی ماریا تیم ملی برزیل را در فینال این رقابت ها شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا لیونل مسی برای اولین بار در دوران حرفه ای خود یک جام ملی به دست آورده باشد.

آرژانتین در ورزشگاه ماراکانا قهرمان شد

 اما پس از به صدا در آمدن سوت پایان نوبت به جشن قهرمانی و بالا بردن جام توسط کاپیتان تیم ملی آرژانتین یعنی لیونل مسی بود و طعنه آمیز برای برزیلی ها اینکه این اتفاق در خاک برزیل افتاد و تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه ماراکانا در شهر ریو دو ژانیرو موفق شد قهرمان بازی ها کوپا آمه ریکا شود و بدین ترتیب جام را بالای سر ببرد. در واقع مسی اولین جام ملی خود را در خاک رقیب سنتی یعنی کشور برزیل بالای سر برد.

بالا بردن جام توسط مسی

بالا بردن جام توسط لیونل مسی

بدین ترتیب لیونل مسی به آرزوی دیرینه خود و رویایی که مدت ها بود به دنبال آن بود، رسید و توانست جام را بالای سر ببرد و اکنون در کارنامه خود یک جام ملی هم دارد و دیگر کسی نمی تواند از این نظر به او خرده بگیرد.

آرژانتینی ها پس از بالا بردن جام توسط کاپیتان لئو مسی به جشن با جام و گرفتن عکس یادگاری با آن پرداختند.

کدخبر: 703945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟