شیخ سلمان: به اتحاد و ایستادگی خانواده فوتبال آسیا افتخار می‌کنیم

به گزارش رکنا ، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه برگزاری این مجمع گفت: این فرصت مناسبی است برای اعلام یکپارچگی و اتحاد خانواده فوتبال آسیا خصوصا در سالی که با شیوع بیماری کرونا شرایط خاصی را ایجاد کرد و موجب سخت‌تر شدن کار کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری، درآمدزایی و برنامه‌ریزی به منظور برگزاری رویدادها شد.

شیخ سلمان اضافه کرد: فوتبال آسیا به راه خودش در این شرایط سخت ادامه داد و امتحان سختی را در این مقطع تجربه کرد. برنامه‌ریزی مناسب و کار گروهی موجب شد فعالیت فوتبال قاره در این مقطع دنبال شود و پیگیری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نشان‌دهنده اراده و تصمیم جمعی کشورهای آسیایی در این مسیر بود.

وی همچنین گفت: از اتحاد، ایستادگی و کارگروهی صادقانه خانواده فوتبال آسیا احساس افتخار می‌کنم همچنین از تمامی کشورهای عضو قدردانی می‌کنم و این موفقیت نشان دهنده تحقق اهداف مورد نظر فوتبال آسیا در آینده است. در کنار هم به رویارویی با چالش‌ها ادامه خواهیم داد و مسیر توسعه و پیشرفت فوتبال آسیا را دنبال می‌کنیم.

بررسی گزارش مجامع گذشته AFC همچنین تغییرات برخی از قوانین و تصویب عضویت جزایر ماریانای شمالی به عنوان عضو جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین برخی پیشنهادات و مصوبات کمیته‌های عضو ازجمله موضوعاتی است که در نشست امروز کنفدراسیون در دستور کار قرار می‌گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 637975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟