به گزارش رکنا، سال ۲۰۱۹ را با حضور در صدر جدول گلزنان اسپانیا به اتمام رساند. او در این سال توانست بهترین بازیکن سال فیفا و برنده توپ طلا (برای بار ششم) شود. او همچنین ششمین کفش طلای خود را نیز به دست آورد تا سالی خاطره انگیز برای او به ثبت برسد.

مسی، راز ضربات کاشته استثنایی‌اش را افشا کرد!

لیونل مسی رکورددار گلزنی در تاریخ لالیگا است و در این رابطه گفت: «به یاد دارم زمانی اتوئو به من می‌گفت، روزی که گلزنی را شروع کنی، تبدیل به بهترین در این کار خواهی شد. در آن مقطع موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دادم، ولی بالاخره راه دروازه را پیدا کردم و سپس کار‌ها برایم ساده‌تر شد. لالیگا یکی از باکیفیت‌ترین و دشوارترین لیگ‌های دنیاست و به همین دلیل برایم افتخار بزرگی است که رکورددار گلزنی در آن هستم. این یکی از شیرین‌ترین رکورد‌های من است.»

گلزنی و موفقیت تیم: «هر بازی که به زمین می‌روم، بیشتر به موفقیت تیم فکر می‌کنم و کمتر به گلزنی. تمرکزم روی بازی بیشتر از گذشته شده است.»

مسی، راز ضربات کاشته استثنایی‌اش را افشا کرد!

راز ضربات کاشته استثنایی: «واقعیت این است که الان روی ضربات کاشته بیشتر مطالعه می‌کنم و واکنش‌های دروازه بان‌ها را آنالیز می‌کنم. اینکه چه زمانی حرکت می‌کنند و آیا قدم به جلو می‌گذارند یا خیر. نحوه چینش دیوار دفاعی نیز خیلی مهم است. با مطالعه همه این‌ها درصد گل شدن ضربات کاشته ام بیشتر شده است.»

وقت استراحت کم در منزل: «بله؛ بعد از تمرین به خانه می‌روم و خیلی سریع ناهار می‌خورم و سپس برای برداشتن فرزندانم از مدرسه بیرون می‌روم. الان دیگر مثل گذشته وقت استراحت عصرگاهی ندارم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟