استقلال برندساز است/ نقاط ضعف آبی‌‌پوشان باید در نیم فصل دوم برطرف شود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، صادق ورمزیار پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال پیرامون حضور در مراسم گرامیداشت مرحوم ناصر حجازی به خبرنگار برنا گفت: باعث افتخار بود در این مراسم باشم، خیلی خوشحال بودم که در جمع اسطورهای فوتبال قرار گرفتیم و باید سپاسگزاری کنیم از کسانی که این برنامه را تهیه دیدند و امیدوارم برای همه پیشکسوتان تا زمانی که زنده هستند این مراسم برگزار شود.

وی با اشاره به احداث تندیس حجازی خاطرنشان کرد: اگر ناصرخان خودش زنده بود و اسم خیابانش و تندیسش را می‌دیدید، خیلی خوشحال‌تر می‌شد امیدوارم تا پیشکسوتان زنده هستند قدرشان را بدانند.

ملی‌پوش اسبق استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم نیز گفت: من فکر می‌کنم استقلال دچار چالشی شد که نبود مربی مقداری اذیت کرد ولی بیشتر از نبود مربی الان عدم حضور مدیرعامل اذیت می‌کند و یک خواهش از مسولان ورزش دارم که سریع‌تر این مدیرعامل را مشخص کنند. چون نزدیک به نقل و انتقالات است و استقلال در نیم فصل دوم باید ضعف‌هایش را پوشش دهد. استراماچونی مربی بسیار خوبی است، ولی در استقلال بیشتر برند شد در نتیجه این باشگاه استقلال است که می‌تواند خیلی از این برندها را به وجود بیاورد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟