نیمکت‌نشینی که ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برای پرسپولیس آب خورد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، مهدی شریفی پس از شایان مصلح و سروش رفیعی از لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس کنار گذاشته شد. گابریل کالدرون در حالی شماره ۱۰ تیمش را به لیست مازاد سرخپوشان اضافه کرد که این بازیکن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

هافبک تهاجمی پرسپولیس که در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم با قراردادی نزدیک به یک میلیارد و دویست هزار تومان به پرسپولیس آمد فرصت بازی برای این تیم را تنها در نیم فصل دوم رقابت های فصل گذشته لیگ برتر داشت اما برانکو ایوانکوویچ ترجیح داد او را روی نیمکت پرسپولیس بنشاند.

شریفی در حالی شماره ۱۰ پرسپولیس را بر تن داشت که در لیگ برتر فوتبال ایران فقط ۱۱۶ دقیقه برای این تیم در هجدهمین دوره این مسابقات بازی کرد. آمار ضعیف او در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا تنها ۱۰ دقیقه بود. او در بازی برگشت پرسپولیس و السد قطر که با پیروزی دو بر صفر سرخپوشان همراه بود در دقیقه ۸۰ به جای سروش رفیعی به میدان رفت اما حتی یک پاس هم نتوانست در همان ۱۰ دقیقه به هم تیمی هایش بدهد. آماری که معمولا هیچ بازیکنی با شماره ۱۰ در لیگ های آماتور باشگاهی هم ندارد اما شریفی با پیراهن قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر از آن خود کرده است.

آمار ضعیف شریفی در فصل گذشته انتقادات فراوانی را نسبت به خرید او توسط برانکو ایوانکوویچ به همراه داشت اما سرمربی سرخ ها دفاع تمام قدی از این بازیکن داشت و او را در پاداش های آسیایی تیمش شریک می کرد. پاداش هایی که برانکو با دستور باشگاه به یورو و دلار برای بازیکنان تیمش در نظر می گرفت تا شماره ۱۰ پرسپولیس هم که هیچ تاثیری در بازی های تیم نداشت شامل حالش شود.

با این حال کالدرون که مدت هاست برای جذب مهاجم خارجی منتظر تایید مسئولان باشگاه هستند تصمیم گرفت مهدی شریفی را از لیست تیم خارج کند تا شرایط را برای حضور بازیکن جدید فراهم کند.

باشگاه پرسپولیس با توجه به حضور شریفی در لیست مازاد مجبور است قرارداد فصل آینده او را تمام و کمال پرداخت کند. قراردادی که یک میلیارد و پانصد میلیون تومان برای پرسپولیس آب خورده است و باید دید ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با این موضوع چگونه برخورد می کند.

مدیری که هنوز نتوانسته با شایان مصلح و سروش رفیعی، دو بازیکن مازاد دیگر سرخ ها نیز با توجه به مبلغ گرانقیمت قراردادهایشان به توافقات لازم برسد.

شریفی در حالی با پیراهن شماره ۱۰ سرخ های پایتخت خداحافظی می کند که عکس های یادگاری اش با این تیم روی نیمکت ورزشگاه های مختلف کشور با لبخند دیده می شود. لبخندی که خیلی گران برای پرسپولیس تمام شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 492331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟