یحیی - نکونام؛ دوئل شاگردان خلف برانکو در AQR

نماینده مشهد در ده هفته نخست عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با میانگین امتیازی بیشتر از 2 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد اما حالا شاگردان یحیی گل محمدی 5 هفته بسیار حساس را تا قهرمانی در نیم فصل فاصله دارند.

پدیده در اولین گام باید به مصاف تیم نساجی مازندران برود؛ تیم جواد نکونام که اولین تجربه لیگ برتری اش را سپری می کند، پس از گذشت یک سوم لیگ نتوانسته امتیازاتش را دو رقمی کند اما با این حال هواداران پرشور نساجی از نمایش های تیمشان رضایت دارند.

در یک هفته اخیر یحیی گل محمدی به نوعی از مسند هدایت باشگاه پدیده کنار کشید اما خیلی زود و پس از رفع مشکلات بار دیگر به مشهد بازگشت تا همچنان مربی تیم صدرنشین لیگ ایران باشد. پدیده اکنون تنها یک امتیاز با سپاهان اختلاف دارد و برای حفظ صدرنشینی ملزم به کسب پیروزی است. استقلال، سایپا، سپاهان و ماشین سازی رقبای بعدی پدیده هستند و بدون شک مشهدی ها نمی خواهند در آسان ترین بازی باقی مانده در نیم فصل اول، امتیاز از دست بدهند.

این دو که یک دهه پیش، عناصر دفاعی تیم برانکو ایوانکوویچ در جام ملت های 2004 و جام جهانی 2006 بودند حالا در عرصه مربیگری جزو مربیان خوش نام و آینده دار ایرانی به حساب می آیند و بدون شک دوئل یحیی و نکونام فوتبالی بسیار دیدنی در ورزشگاه امام رضا خواهد بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟