کجای دنیا بخاطر پدر به پسر قضاوت می دهند؟

یوسف بخشی زاده در مورد دیدار ماشین و داماش که منجر به حذف این تیم شد گفت: فوتبال برد و باخت دارد و امروز روز بد ما بود و باختیم ولی با قاطعیت می گویم که داور این دیدار در حذف تیم ما نقش اصلی را داشت و سرنوشت فوتبالی یک مجموعه را تغییر داد.

مربی ماشین سازی که از باخت تیم اش و عملکرد داوری به شدت عصبانی بود ادامه داد: آقای عرب براقی در حد لیگ دو کشوری هم نیست ولی به خاطر فامیل بازی داور این دیدار حساس می شود و اشتباهات ویران کننده کمر تیم ما را می شکند. به خدا این گونه تصمیم ها کمر یک تیم خصوصی را می شکند و ضربات جبران ناپذیری به فوتبال میزند. این حق خوری ها بخش خصوصی را از فوتبال زده می کند و فراری می دهد.

از بخشی زاده در مورد صحنه هایی که اعتقاد داشتند داور بازی اشتباه سوت زده است سئوال کردیم که پاسخ داد: شما صحنه پنالتی را نگاه کنید و اگر پنالتی بود من از فوتبال حرف نمی زنم. صحنه پنالتی را کارشناسان فوتبالی و داوری نگاه کنند و نظر بدهند و اگر پنالتی بود من دیگر از فوتبال حرف نمی زنم و جدا از این پنالتی بیش از پنج موقعیت گل خلق شده توسط بازیکنان ما را با سوت های اشتباه خود از ما گرفت . این داور معنای آوانتاژ را نمی دانست و متاسفانه ناکارآمدی این آقا هزینه های میلیاردی بخش خصوصی را بر باد داد.

مربی ماشین سازی در مورد فامیل بازی در داوری توضیح داد: پدر این آقا امیر عرب براقی داور بزرگی بوده است و برای ما و تمامی اهالی فوتبال قابل احترام است ولی این دلیل نمی شود به خاطر پدر به پسر ناکارامد قضاوت Judgment دیدار حساسی را بدهند. البته همانطور که می دانید ایشان برادر زن آقای فغانی هم هستند و این ارتباطات خانوادگی باعث شده تا یک داور ضعیف بیاید در این سطح از فوتبال قضاوت کند.

بخشی زاده که توپ پری داشت ادامه می دهد: وقتی از ارتباطات فامیلی سخن می گویم تنها حرف من نیست می توانید به مصاحبه حمید کاشانی داور حرفه ای فوتبال ایران که سال گذشته با رسانه ها داشته است نیز رجوع کنید و ادامه این فامیل بازی ها را در گفته های او نیز جستجو کنید.

مربی ماشین سازی در پایان صحبت های خود گفت: شما به ما بگوئید که کمیته داوران چگونه پاسخگوی اشتباهات داوری و حذف تیم ما خواهد بود. چه کسی میخواهد تاوان اشتباه داوری را بدهد؟ اشتباه یک داور ناکارآمد ما را شرمنده مردم آذربایجان و هواداران فوتبال این شهر کرد. والله بعد از بازی از جلوی چشمان مهندس زنوزی قایم شدم و خجالت کشیدم در صورت اش نگاه کنم.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟