راکیتیچ: برای پول در بارسلونا نماندم اما هیچ کس از بهبود قرارداد بدش نمی‌آید!

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا از دلیل ماندنش در این تیم می‌گوید.

راکیتیچ 30 ساله که جام جهانی فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت، در این تابستان به شدت مورد توجه پاری سن ژرمن قرار داشت. پی اس جی پیشنهادی نزدیک به 90 میلیون یورو هم به بارسا برای این بازیکن ارائه کرد و دستمزدی نجومی به خود او پیشنهاد داد. این علاقه اگرچه برای مدتی راکیتیچ را به شک و تردید انداخته بود اما در نهایت این بازیکن با دیدن اطمینان والورده و بارسا به او، تصمیم به ماندن گرفت. گرچه بعید نیست باشگاه به او وعده پرداخت پاداش داده باشد.

راکیتیچ در مصاحبه اختصاصی با اسپورت می‌گوید:

درباره پیشنهادم با خانواده، دوستان و ایجنت‌هایم حرف زدم و در نهایت تصمیم گرفتم در بارسا بمانم. به حرف همسر و قلبم گوش کردم و به این نتیجه رسیدم که پوشیدن پیراهن بارسلونا به خودی خود امتیاز بزرگی است و دفاع از این پیراهن بزرگ ترین چیز است. هیچ تیمی در دنیا نیست که چیز بیشتری به من بدهد. برای پول نماندم اما هیچ کس از بهبود قرارداد بدش نمی‌آید! خودم، همسر و دخترانم در بارسلونا زندگی بسیار خوب و راحتی داریم و ماندن در بارسا تصمیم آسانی بود. افتخار می‌کنم که در این ماندم.

اگر باشگاه پیشنهاد پاری سن ژرمن را قبول می‌کرد، آنگاه تصمیم من هم متفاوت می‌بود. طبیعی است وقتی باشگاه به شما اجازه جدایی بدهد، باید همه جوانب را در نظر بگیرید اما نکته مهم این است که من و باشگاه می‌خواستیم در کنار هم بمانیم. من نمی‌توانستم تصمیمی بگیرم که برای خودم خوب بود و برای باشگاه بد. اینجا در بارسا همه مرا دوست دارند.

اولویت بارسا در این فصل قهرمانی اروپاست؟ بله اما رسیدن به نیمه نهایی یا فینال و باختن هیچ فایده‌ای ندارد. باید آن را ببریم. اینجا در بارسا هر ساله برای فتح همه جام‌ها تلاش می‌کنیم اما در سه سال اخیر عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته‌ایم. به همین خاطر هم امسال واقعا می‌خواهیم این جام را ببریم. اما این را هم می‌دانیم که بارسا هیچ گاه بدون اینکه قهرمان لیگ شده باشد، اروپا را فتح نکرده است. با این حال از حالا حرف از آخر فصل زدن اشتباه است.

گفتنی است راکیتیچ در این مصاحبه تایید کرد که مذاکراتی با باشگاه برای بهبود قراردادش داشته و انتظار دارد بارتومئو به زودی با او تماس بگیرد!

 

کدخبر: 412054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟