٧ دلیل برای جدایی CR٧ از رئال

بالاخره بعد از چند ماه شایعه، جدایی رونالدو Ronaldo از رئال به حقیقت پیوست و یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. شاید برای خیلی از علاقه‌مندان به CR٧ و سایر دوستداران فوتبال سوال باشد که چرا رونالدو دست به چنین ریسک بزرگی زد.

جدایی زیدان

بدون شک می‌توان اعلام خبر جدایی زین‌الدین زیدان از رئال را یکی از عوامل تاثیرگذار در تصمیم رونالدو دانست. این مربی جوان ارتباط خیلی نزدیکی با کریس برقرار کرده بود و استعفایش قطعا خبر ناخوشایندی برای شماره ٧ رئال مادرید بود. حالا رئال باید فصل بعد را بدون زیدان و رونالدو آغاز کند.

تجربه در سومین لیگ معتبر

در نامه خداحافظی، رونالدو به این موضوع اشاره کرده بود که نیاز به فضای جدیدی برای بازی کردن داشته و به همین خاطر یوونتوس را انتخاب کرده است. حالا نگاه‌های خیلی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته به سری‌آ خواهد بود. بعد از حضور در لیگ جزیره و لالیگا، حالا سری‌آ سومین تجربه رونالدو در لیگ‌های معتبر اروپا

به شمار می‌رود.

درآمد نجومی

در قرارداد رونالدو با یوونتوسی‌ها حقوق سالیانه ٣٠میلیون یورو قید شده، یعنی در ٤سال حضورش در تورین او ١٢٠میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. به عبارتی هر ماه ٢,٥میلیون یورو، هر هفته ٦٢٥هزار یورو، هر روز ٨٩٢٨٥یورو، هر ساعت ٣٧٢٠یورو، هر دقیقه حدود ٦٢یورو و هر ثانیه ١.٣ یورو حقوق به حساب CR٧ اضافه خواهد شد.

اختلاف با پرز

چند سال قبل هم به شایعه جدی جدایی او دامن زد. بدون شک اگر ارتباط این ٢ نفر نزدیک بود، رونالدو به همین راحتی قید رئال را نمی‌زد. البته هیچ وقت اختلاف علنی بین کریستیانو با رئیس باشگاه رئال مادرید به وجود نیامد اما شواهد این طور نشان می‌دهد که پرز و رونالدو از جدایی رضایت دارند.

آرزویی در رئال نماند

رونالدو در ٤٣٨ بازی برای رئال ٤٥٠ گل زد و ١٦ قهرمانی هم کسب کرد که در میان آنها ٤ لیگ قهرمانان به چشم می‌خورد. او علاوه بر اینکه بهترین گلزن تاریخ رئال به حساب می‌آید، با ١٢٠گل بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان نیز محسوب می‌شود. کریستیانو ٧بار کفش طلای اروپا و ٤بار توپ طلای جهان را کسب کرد تا آرزویی برایش در رئال باقی نمانده باشد.

شایعه خرید نیمار و امباپه

یکی دیگر از عواملی که رسانه‌های خارجی معتقدند در جدایی رونالدو موثر بوده، شایعه جذب نیمار و کیلیان امباپه از سوی مدیران رئال مادرید است. رونالدو هیچ وقت دوست ندارد رقیب جدی در ترکیب تیمش داشته باشد و بعد از انتقال گرت بیل به رئال هم چند باری با او به مشکل برخورد. شایعه خرید این ٢بازیکن بزرگ شاید به مذاق CR٧ خوش نیامده و به همین دلیل تصمیم به ترک کهکشانی‌ها گرفته است.

رئال هم استقبال کرد!

بعد از هت‌تریک کردن در فتح جام در لیگ قهرمانان اروپا بود که رونالدو ساز جدایی کوک کرد. او برای نخستین بار خیلی جدی بعد از قهرمانی تیمش در ورزشگاه المپیک کی‌یف درباره جدایی صحبت کرد. با اینکه زیدان و سایر بازیکنان رئال مخالفت خود را با جدایی رونالدو اعلام کردند، از سوی مدیران باشگاه رئال هیچ واکنشی دیده نشد. در واقع پرز و دوستان در رأس پرافتخارترین باشگاه اروپایی از جدایی رونالدو استقبال کردند چون این بازیکن با ٣٣ سال و ٥ ماه شاید یکی، دوسال دیگر مشتری ١٠٥میلیون یورویی نداشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پدر غیرتی مردی که سراغ مارال 13 ساله رفته بود را عقیم کرد + 

پلیس فتا پرونده مائده هژبری را پیچیده تر کرد / مصاحبه و احضار کار ما نبود!

دکتر ولایتی در سفر به مسکو دستگیر می شود؟!

درگیری مرگبار ماموران پلیس با معترضان روستایی در کازرون

دستگیری زنی که با لباس شب مقابل مسجدی رقصید + عکس

انتقادخیلی تند از صداسیما بخاطر مصاحبه با مائده 17 ساله در برنامه زنده + تصویر و صدا

نیت سلطان سکه چه بود؟!

اخراج یک خلبان بخاطر دست درازی به زن مسافر در خواب !+ عکس

نمی خواستیم قاتل روح الله داداشی اعدام شود طرفداراش اصرار کردند! + عکس

استقبال مردم ترکیه از شکیرا با باقلوای ترکی! +عکس

وقتی وارد پارکینگ شدم زنم را با مرد مکانیک در صحنه بدی دیدم+ عکس

وقتی 15 سالگی دخترم را به دنیا آوردم، مادرم از ترس آبرو به نام خودش برای او شناسنامه گرفت

 

کدخبر: 397255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟