کی روش یکی از 10 مربی خوش تیپ جام جهانی+ عکس مربیان

سه، جام جهانی تا 8 روز دیگر آغاز خواهد شد و برخی مربیان خوشپوش، فرصت خوبی برای به رخ کشیدن استایل و سبک لباس پوشیدنشان دارند. سایت روسی اسپورت اکسپرس 10 مربی خوشتیپ جام را معرفی کرده که در ادامه می خوانیم:

 

یواخیم لوو (سرمربی آلمان)

لوو سال‌هاست که پشت فرمان تیم ملی آلمان است و در سال 2014 موفق شد قهرمانی جام جهانی را به دست آورد ولی حالا با انگیزه ای بسیار بالا تیمش را راهی روسیه می‌کند. او اخیرا قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرده است.

نظر آندری پونومارف (طراح مشهور روس): سبک پوشش یواخیم لوو که کلاسیک می‌پوشد، کاملا مناسب سن و سال اوست. همه چیز او فوق العاده است، از مدل مو تا لباس پوشیدن و شال‌ گردن‌هایی که استفاده می‌کند.

 

هروه رنار (سرمربی مراکش)

رنار در زمان بازیگری اش هیچگاه ستاره نبوده ولی توانسته به مربی بزرگی تبدیل شود. او در آفریقا نتایج بسیار خوبی تا به حال کسب کرده است. پیش از این در غنا، توانست نامی برای خود دست و پا کند و سپس با تیم‌های زامبیا و ساحل عاج، قهرمانی جام ملت‌های آفریقا را به دست آورد.

نظر آندری پونومارف: راستش را بخواهید، فرض کردن او در تمرینات فوتبال دشوار است! او همیشه لباس‌های کلاسیک و گرانقیمت می‌پوشد. در صورت او همواره می‌توان انگیزه بالا را دید. با این حال، رنگ سفید با پوست تیره او کاملا هماهنگ است.

 

گرت ساوتگیت (سرمربی انگلیس)

انگلیسی ها همیشه کاندیدای خوشتیپی هستند ولی سال‌هاست که هیچ جامی کسب نکرده اند. حالا این بار آنها تصمیم گرفته اند که بایک مربی جوان و با انگیزه کار را آغاز کنند و نتایج این تیم در جام جهانی کاملا نامشخص است.

نظر آندری پونومارف: انگار که ساوتگیت با کت و شلوار و کراوات به دنیا آمده است و کت‌وشلوارهای آلمانی  که می‌پوشد، واقعا خوب هستند!

 

خوان آنتونیو پیزی (سرمربی عربستان سعودی)

سرمربی اسپانیایی با آرژانتین دنیا را تکان داد. او با پرو، مکزیک و شیلی نیز همکاری داشته ولی حالا بر خلاف انتظارات با یک تیم از جهان عرب همکاری دارد. این بار تصمیم او کمی ریسکی است زیرا باید دید می‌تواند انتظارات شیخ‌های عرب را برطرف کند یا نه.

نظر آندری پونومارف: به نظر من، سرمربی اسپانیایی سبک لباس پوشیدن "راحت" را به بهترین شکل اجرا می‌کند زیرا سبک کلاسیک برای او کاملا مسخره است.

 

ریکاردو گارکا (سرمربی پرو)

سرمربی آرژانتینی، استایلی مثل راک استارهای قدیمی دارد و حالا به دنبال این است که رویای میلیون ها پرویی را به سرانجام برساند. پرو برای چهارمین بار موفق به رسیدن به جام جهانی شد و این اولین بار پس از سال 1982 است که این تیم در بزرگترین رقابت جهان شرکت می‌کند.

نظر آندری پونومارف: حتی موهای لخت او هم کار را خراب نمی‌کند! در عین حال که با سبک اسپورت لباس می‌پوشد، می‌توان او را با موهای مشکی و لباس کلاسیک نیز فرض کرد.

 

اسکار رامیرس (سرمربی کاستاریکا)

رامیرز مدرن و کم حرف، در ابتدا خودش را با تیم‌های باشگاهی محلی معرفی کرد و مدت‌ها دستیار مربی بود ولی او می‌دانست که اهداف بزرگی در سر دارد و توانست دستیار وانچوپه در تیم ملی کاستاریکا شود. وانچوپه در نهایت از تیم ملی کاستاریکا استعفا داد و دستیارش به عنوان سرمربی انتخاب شد.

نظر آندری پونومارف: نمی‌توان از سبیل‌های او گذشت، سبیل‌هایی زیبا و کاملا مناسب با سبک او. بله! موهای او ممکن است با کمی تغییر بهتر شوند ولی در نهایت او سرمربی یک تیم ملی است!

 

الیا سیسه (سرمربی سنگال)

ما عادت کرده ایم که تیم‌های آفریقایی با سرمربیانی اروپایی به رقابت های بزرگ برسند که انگار با توجه به طبیعت بازیکنان، این موضوع عادی باشد ولی سنگال تصمیم گرفت که هدایت تیمش را به یک سرمربی از همین کشور بدهد. او که سال‌ها در پاری سن ژرمن بازی می‌کرد، موهایی شبیه به باب مارلی دارد و شبیه به موزیسین های معروف سبک رِگّه است.

نظر آندری پونومارف: سبک لباس پوشیدن او مثل سیسه است. او بسیار صاحب سبک است. او دقیقا می‌داند که چگونه لباس‌های مختلف را بپوشد که خیلی افراد کمی می‌توانند اینگونه باشند.

 

استانیسلاو چرچشوف (سرمربی روسیه)

چرچشوف حتی در زمان بازیگری، وقتی در درون دروازه می‌ایستاد نیز بسیار قدرتمند و قوی به نظر می‌آمد. او که حالا مربی شده، با سبیل‌هایی استثنایی، نتایج خوبی با تیمش کسب کرده است. باید دید با روسیه نیز می‌تواند موفق باشد یا نه. 

نظر آندری پونومارف: به دلایلی من سبک لباس پوشیدن او را خیلی جالب نمی‌دانم ولی در هر صورت، با لباس‌های طوسی رنگ تیپ جالبی پیدا می‌کند. سبیل های قهوه ای کاملا با رنگ لباس او هماهنگ هستند.

 

هکتور کوپر (سرمربی مصر)

سرمربی آرژانتینی به عنوان معروف ترین بازنده جهان شناخته می‌شود. او با والنسیا، مایورکا و اینتر، بارها نایب قهرمان شده و نمی‌توان موفقیتی در کارنامه اش پیدا کرد. آیا این موفقیت با مصر بدست خواهد آمد.

نظر آندری پونومارف: او که صورتی جدی و خشن دارد، خیلی با لباس‌های تیره خوش تیپ نمی‌شود. به نظرم اگر لباس‌های روشن بپوشد، خوش تیپ تر خواهد شد.

 

کارلوس کی روش (سرمربی ایران)

سرمربی پرتغالی یکی از آن دسته مربیانی است که بسیار موفق است ولی شرایط خوبی روی نیمکت تیمش ندارد. کی روش با منچستریونایتد کار کرده، سرمربی رئال بوده و از این تیم اخراج شده و حالا هدایت ایران را برعهده دارد.

نظر آندری پونومارف: بله، کی روش کاملا کلاسیک پوش است. او از آن مردهای سخت کوش است که تمام هزینه های لازم برای موفقیت را می‌پردازد. همیشه لباس‌های گران، کفش های شیک و کت و شلوار و تی شرت‌های عالی می‌پوشد.

کدخبر: 386678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟