کاندیدای شماره یک برای جانشینی برانکو در پرسپولیس کیست؟ +عکس

برانکو روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد هنوز با پرسپولیس قراردادش را تمدید نکرده است و تنها با سرپرست این تیم به توافق رسیده است. این خبر پرسپولیسی ها را نگران کرده و با اینکه نتایج خوبی با این مربی کروات در سال های اخیر گرفته اند، این احتمال را می دهند دیگر این مربی به دلیل محرومیت سرخ ها، هدایت این تیم را برای فصل بعد بر عهده نگیرد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد آنها به دنبال آلترناتیو برای برانکو می گردند. گزینه مدیران پرسپولیس علی دایی است. اما علی دایی بی‌توجه به شایعات این روزها درباره نزدیک شدن به پرسپولیس در روزهای آینده جلسه مهمی با مدیرعامل باشگاه سایپا خواهد داشت. انتشار اظهار نظر برانکو درباره این‌که با پرسپولیس رسما قرارداد جدیدی امضا نکرده و آن‌چه بین او و گرشاسبی رد و بدل شده یک توافق‌نامه بوده نگاه‌ها را به سمت علی دایی و احتمال حضور او در پرسپولیس برده است.

پرسپولیسی‌ها که تصور می‌کرند فصل بعد هم تکلیف سرمربی‌شان مشخص است و تمدید قرارداد با برانکو به امضا رسیده است حالا با این خبر مواجه شده‌اند که قراردادی در کار نیست و فقط موافقت‌نامه بین طرفین رد و بدل شده است. در این شرایط برخی احتمال می‌دهند در صورت عدم توافق نهایی برانکو با گرشاسبی، علی دایی که در سایپا نتایج خوبی گرفته کاندیدای شماره یک جانشینی برانکو در پرسپولیس باشد.

 

 

کدخبر: 378192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟