سیمئونه: هیچ راهی برای مهار مسی وجود ندارد

این بازی به نوعی یک فینال برای لالیگا محسوب می شود و در صورت برتری بارسا، فاصله این تیم با اتلتیکو به 8 امتیاز افزایش خواهد یافت و دوباره حاشیه امنیت به آبی اناری ها باز می گردد. در صورت برتری اتلتیکو نیز نبرد قهرمانی داغ تر از گذشته دنبال خواهد شد.
مهمترین چهره بازی فردا مثل همیشه مسی خواهد بود که سابق گلزنی های فراوانی به اتلتیکو دارد و روخی بلانکوس، از طعمه های مورد علاقه او محسوب می شود.
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در مورد چگونگی مهار مسی به خبرنگاران گفت:« مسی در شرایط خارق العاده ای به سر می برد و هیچ استراتژی و برنامه ای برای مهار او وجود ندارد. در واقع کنترل او غیرممکن است. در طول یک بازی، اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد و فکر می کنم سوای اینکه بتوانیم مانع گلزنی مسی بشویم یا نشویم، قدرت ضربه زدن به بارسا را خواهیم داشت.»
قهرمانی لالیگا:« قهرمان شدن در لالیگا غیرممکن است. در 14 سال گذشته معمولا یا رئال قهرمان شده یا بارسلونا ولی ما سال 2014 معادلات را به هم زده و قهرمان شدیم. هر سال سعی مان در این است که اجازه ندهیم طبق عادت، این دو تیم قهرمان شوند. 
واضح است که قهرمانی در لالیگا کار بسیار دشواری است. اگر بتوانیم به گونه ای نتیجه بگیریم که در 5 هفته پایانی صاحب شانس باشیم، شاید بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟