مدیر حقوقی باشگاه سپاهان: از نصرتی شکایت کرده ایم

محمد جازان مدیر حقوقی باشگاه سپاهان، در خصوص مسائل پیش آمده بین ساسان انصاری و محمد نصرتی، در جریان بازی سپاهان و نفت تهران، و شکایت دو طرف از یکدیگر اظهار داشت: بنده به نمایندگی از باشگاه سپاهان و شخص آقای انصاری، از محمد نصرتی، به دلیل حرکات و صحبت های ایشان، چه داخل زمین، و چه بعد از بازی سپاهان- نفت تهران، از وی به کمیته انضباطی شکایت کردیم.

جازان ادامه داد: هر بازیکنی برای خود شخصیت دارد، بازی فوتبال از لحاظ فنی، قابل صحبت است، ولی وقتی رو به حاشیه، اتهام و توهین می آورید، این دیگر قابل اغماض نیست.

مدیر حقوقی باشگاه سپاهان افزود: صحبت هایی که آقای نصرتی علیه ساسان انصاری انجام داده کاملا موجود است و فکر می کنم مردم در جریان این موضوع هستند، محمد نصرتی قطعا باید پاسخگوی اظهارات خود باشد، هر بازیکنی حد و شان خودش را دارد، قرار نیست که اگر در زمین بازی با شخصی درگیر می شویم، این درگیری را به خارج از زمین بازی بکشانیم و فضا را ملتهب تر کنیم.

جازان در پایان گفت: تا زمانی که به ما تاریخ حضور در کمیته انضباطی اعلام شود، منتظر می مانیم و از حضور در این کمیته استقبال می کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 356930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟