صدرنشین دوباره از مدعیان فاصله گرفت

لیگ فوتبال بانوان ایران امروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف هفته شانزدهم خود را سپری کرد.
شهرداری بم 6 – همیاری آذربایجان غربی صفر
صدرنشین لیگ فوتبال بانوان پس از اینکه هفته قبل با باخت در الکلاسیکو مقابل سپاهان، از دست رفتن قهرمانی را در یک قدمی خود می دید، امروز با ارائه یک بازی برتر و نمایشی مقتدرانه، همیاری ارومیه را شکست داد. بمی ها این پیروزی را با 6 گل جشن گرفتند تا مثل هفته های قبل، خیالشان از بابت تفاضل گل هم راحت باشد. شهرداری با این پیروزی 40 امتیازی شد و با توجه به لغزش سپاهان، اختلاف امتیاز با این تیم را به 2 رساند.
سپاهان صفر – پالایش گاز ایلام صفر
تیمی که هفته قبل باعث چند برابر شدن جذابیت کورس بالای جدولی ها شده بود، امروز ترمز خودش را کشید و دوباره از صدر جاماند. سپاهان بعد از اینکه با شهرداری بم هم امتیاز شد، امیدوار بود که بتواند با توقف احتمالی این تیم، به رتبه نخست لیگ برسد اما در اولین فرصت ممکن، این خود سپاهان بود که لغزید و در خانه مقابل پالایش گاز ایلام متوقف شد. سپاهانی ها با این تساوی بدون گل به امتیاز 38 رسیدند و پالایش گاز هم با 22 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.
خیبر خرم آباد صفر – راهیاب ملل سنندج 2
سومین تیم مدعی فصل جاری لیگ، امروز بازی راحتی داشت و در خانه تیم انتهای جدول به میدان رفت. راهیاب ملل توانست در این بازی با 2 گل از سد خیبر خرم آباد بگذرد و با رسیدن به امتیاز 38، با سپاهان مساوی شود. حالا تفاضل گل تنها عاملی است که سپاهان را بالاتر از راهیاب ملل قرار داده است. خیبر خرم آباد هم با ثبت یک شکست دیگر، 4 امتیازی در رده دوازدهم جدول باقی ماند.
ذوب آهن یک – شهرداری سیرجان صفر
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در نیم فصل دوم لیگ امسال نتایج قابل قبولی کسب کرده، امروز یک شگفتی رقم زد و یکی از مدعیان قهرمانی را در اصفهان شکست داد. پس از اینکه سپاهان هفته قبل شهرداری بم را برد، در این هفته ذوبی ها شهرداری سیرجان را یک بر صفر مغلوب کردند تا این تیم تا حدودی از کورس صدرنشینان عقب بماند. ذوب آهن با این پیروزی 22 امتیازی شد و در جایگاه ششم ماندنی شد و شهرداری سیرجان 34 امتیازی در رده چهارم جدول قرار گرفت.
آذرخش تهران صفر – نماینده فارس 8
پرگل ترین و قاطع ترین پیروزی هفته شانزدهم لیگ فوتبال بانوان متعلق به نماینده فارس بود. این تیم در شرایطی که در تهران میهمان آذرخش بحران زده بود، موفق شد با هشت گل حریف را در هم بکوبد. تیم فارس با این برد مقتدرانه به امتیاز 22 و رده هفتم جدول رسید. آذرخش هم در ادامه تیره روزی هایش به رده یازدهم جدول سقوط Fall کرد.
پارس جنوبی بوشهر صفر – استقلال Esteghlal خوزستان 2
دربی جنوبی های پایین جدول یکی از بازی های خاص هفته شانزدهم لیگ بانوان بود. در این بازی که به میزبانی پارس جنوبی بوشهر برگزار شد، استقلال خوزستان توانست حریف خود را با 2 گل شکست دهد و با توجه به باخت آذرخش، با یک رتبه صعود به جایگاه دهم جدول برسد. پارس جنوبی هم پس از این شکست با 16 امتیاز در رده نهم لیگ باقی ماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟