صعود سپاهان به رده دوم جدول

دومین هفته از نیم فصل دوم رقابت های لیگ فوتبال بانوان امروز در شهرهای مختلف با انجام 5 بازی برگزار شد.
در این هفته که تیم فوتبال آذرخش تهران به دلیل در اختیار نداشتن بازیکن های کافی از مصاف با شهرداری بم صدرنشین انصراف داده بود، صدر جدول دست نخورد و 3 امتیاز بی دردسر به حساب بمی ها واریز شد.
استقلال خوزستان صفر – راهیاب ملل سنندج صفر
نتیجه عجیب هفته سیزدهم لیگ بانوان به بازی تیم هایی مربوط بود که به ترتیب از بالا و پایین جدول رتبه دوم را در اختیار داشتند. استقلال Esteghlal خوزستان قعرنشین امروز در خانه خود موفق شد نزدیک ترین تعقیب کننده شهرداری بم در صدر جدول را متوقف کند و یک امتیاز از این بازی مهم به دست آورد. راهیاب ملل با این تساوی از صدر جدول فاصله گرفت و جای خود را در رده دوم به تیم سپاهان داد. خوزستانی ها هم با ثبت اولین تساوی این فصل خود به امتیاز 4 رسیدند.
سپاهان اصفهان 5 – پارس جنوبی بوشهر صفر
تیم سوم جدول رده بندی امروز کار سختی را در مقابل حریف میانه جدولی خود نداشت. سپاهانی ها در سیزدهمین بازی فصل موفق شدند با پیروزی قاطع پنج بر صفر از سد پارس جنوبی بوشهر بگذرند. هت تریک موری و دبل دباغی این نتیجه شیرین را در اصفهان برای طلایی پوشان رقم زد. این پیروزی سپاهان را 31 امتیازی کرد و به رده دوم جدول رساند. پارس جنوبی اما با این باخت 2 رتبه در جدول سقوط Fall کرد و نهم شد.
پالایش گاز ایلام صفر – شهرداری سیرجان 4
دیگر مدعی عنوان قهرمانی لیگ و تعقیب کننده شهرداری بم نیز مانند سپاهان نتیجه خوبی در هفته سیزدهم لیگ گرفت. سیرجانی ها که این هفته حریف سرسختی داشتند و در خانه تیم پنجم جدول یعنی پالایش گاز به میدان رفتند، موفق شدند با چهار گل همسایه جدولی خود را شکست دهند و با 30 امتیاز جایگاه خود را در رده چهارم تثبیت کنند. تیم ایلام هم که فاصله نسبتا مناسبی با تیم های پایینی خود داشت، با 20 امتیاز در همان رتبه پنجم باقی ماند.
همیاری آذربایجان غربی 3 – ذوب آهن اصفهان یک
تیم فوتبال ذوب آهن پس از تساوی در دربی اصفهان که نتیجه خوبی برای این تیم به حساب می آمد، امروز در خانه تیم نهم جدول به میدان رفت. در این بازی نماینده آذربایجان غربی موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل ذوب رده ششمی به برتری دست یابد و با 15 امتیاز ضمن صعود به رتبه هشتم جدول، در فاصله یک امتیازی ذوب آهن قرار بگیرد. ذوب آهن هم به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده فارس، در همان رتبه ششم باقی ماندند.
نماینده فارس یک – خیبر خرم آباد صفر
نماینده فارس که در رده هشتم جدول رده بندی قرار داشت، امروز در آسان ترین بازی فصل خود به مصاف خیبر خرم آباد رفت. نتیجه این بازی اما حکایت از کار دشوار تیم فارس داشت و پیروزی یک بر صفر آنها مقابل خیبر با سختی به دست آمد. با این نتیجه نماینده فارس به امتیاز 16 رسید و جای پارس جنوبی را در رده هفتم جدول گرفت. خیبر خرم آباد هم مانند هفته های گذشته، با 3 امتیاز قعرنشین باقی ماند.
بدین ترتیب در صدر جدول رده بندی لیگ فوتبال بانوان، شهرداری بم با 36، سپاهان با 31، راهیاب ملل با 31 و شهرداری سیرجان با 30 امتیاز رتبه های اول تا چهارم را در اختیار دارند.
در پایین جدول هم آذرخش با 10، استقلال خوزستان با 4 و خیبر با 3 امتیاز تیم های قعرنشین لیگ بانوان تا پایان هفته سیزدهم هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟