سپاهان اولین الکلاسیکوی امروز را برد

لیگ فوتبال بانوان ایران امروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف هفته پانزدهم خود را سپری کرد.
سپاهان یک – شهرداری بم صفر
مهم ترین بازی هفته پانزدهم که قطعا حساس ترین بازی فصل هم به شمار می رفت، امروز در اصفهان برگزار شد. تیم های سپاهان اصفهان و شهرداری بم امروز در الکلاسیکوی فوتبال بانوان با یکدیگر روبرو شدند تا گام مهمی در تعیین قهرمان لیگ برداشته شود. سپاهان امروز توانست با گل ستاره خود، یعنی فروغ موری، یک بر صفر صدرنشین لیگ را شکست دهد. با این نتیجه اصفهانی ها در امتیاز 37 به شهرداری بم رسیدند و حالا فقط به دلیل تفاضل گل کمتر از این تیم پایین تر هستند.
نکته جالب در خصوص سپاهان این است که تیم مردان این باشگاه هم امروز در لیگ برتر میهمان پرسپولیس است که این دیدار از سوی برخی فوتبال دوستان لقب الکلاسیکوی فوتبال ایران را گرفته است.
شهرداری سیرجان 5 – خیبر خرم آباد یک
دیگر تیم مدعی و بالای جدولی امروز دیدار ساده ای در پیش داشت و توانست بهترین استفاده را از باخت صدرنشین و هم استانی خود ببرد. شهرداری سیرجان در دیداری خانگی مقابل آخرین تیم لیگ قرار گرفت و با نتیجه 5 بر یک خیبر خرم آباد را شکست داد؛ بدین ترتیب سیرجانی ها 34 امتیازی شدند و در فاصله 3 امتیازی بم و سپاهان قرار گرفتند. خیبر هم با همان 4 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
پالایش گاز ایلام یک – راهیاب ملل 2
تیم سوم جدول رده بندی امروز کار سختی را در خانه حریف سختکوش خود داشت. راهیاب ملل سنندج که به خوبی خود را در جمع مدعیان لیگ قرار داده و پا پس نکشیده، این هفته مقابل تیم پنجم جدول یعنی پالایش گاز ایلام با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و با 35 امتیاز نقش مهمی در شکل گیری داغ ترین کورس بالای جدول در فصل جاری ایفا کرد. پالایش گاز هم 21 امتیازی باقی ماند.
استقلال خوزستان 2 – ذوب آهن یک
دیگر نماینده اصفهان که در هفته های اخیر به آرامی خود را به رده پنجم جدول نزدیک کرده بود، امروز با یک شکست غیرمنتظره مواجه شد. استقلال Esteghlalخوزستان در شرایطی که رتبه یکی مانده به آخر جدول را با تنها 5 امتیاز در اختیار داشت، امروز در خانه موفق شد ذوب آهن اصفهان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. ذوبی ها هم بدین ترتیب فرصت رسیدن به پالایش گاز را از دست دادند و در همان رده ششم با 19 امتیاز باقی ماندند.
همیاری آذربایجان غربی 7 – آذرخش تهران 2
تیم هفتم جدول رده بندی لیگ فوتبال بانوان امروز پرگل ترین بازی و البته قاطع ترین پیروزی را رقم زد. همیاری آذربایجان غربی از فرصت بازی مقابل تیم آذرخش که شرایط جالبی نداشت، نهایت استفاده را برد و با نتیجه قاطع 7 بر 2 حریف را شکست داد. پیروزی پرگل همیاری، این تیم را به امتیاز 19 رساند و تنها تفاضل گل عاملی است که ارومیه ای ها پایین تر از ذوب آهن قرار بگیرند. آذرخش هم در ادامه ناکامی هایش با 10 امتیاز در رده دهم ماندنی شد.
نماینده فارس 4 – پارس جنوبی بوشهر صفر
جدال همسایه ها در هفته پانزدهم تنها مخصوص بالای جدولی ها نبود. تیم های هشتم و نهم جدول رده بندی هم امروز بازی حساسی را با هم برگزار کردند. تیم های هم امتیاز فارس و پارس جنوبی در حالی در استان فارس با هم روبرو شدند که تیم میزبان با ارائه یک بازی برتر موفق شد با نتیجه 4 بر صفر حریف را از پیش رو بردارد. بدین ترتیب نماینده فارس هم در کنار ذوب آهن و همیاری 19 امتیازی شد و البته در همان رتبه هشتم قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟