تداوم رقابت حساس بالانشینان در تعقیب صدرنشین

امروز و با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف، مسابقات لیگ فوتبال بانوان وارد هفته دهم شد.
شهرداری بم 3– خیبر خرم آباد صفر
صدرنشین قدرتمند لیگ فوتبال بانوان که هشت برد و یک باخت در کارنامه داشت، در هفته دهم خیبر خرم آباد را پیش رو داشت. تقابل تیم های اول و آخر لیگ مطابق انتظار نتیجه ای به جز پیروزی برای تیم صدرنشین نداشت و بمی ها در پایان هفته دهم نیز در جایگاه نخست لیگ بانوان باقی ماندند. با توجه به نتایجی که سایر تیم های بالانشین در این هفته کسب کردند، اختلاف شهرداری بم با تیم های تعقیب کننده به 3 امتیاز افزایش یافت.
سپاهان اصفهان یک – راهیاب ملل سنندج صفر
در یکی از حساس ترین بازی های هفته دهم، تیم های رده دوم و چهارم که از مهم ترین تعقیب کننده های شهرداری بم هستند، به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار پراهمیت، راهیاب ملل که تنها به دلیل تفاضل گل از شهرداری بم پایین تر ایستاده بود، مقابل میزبان خود شکست خورد و نتوانست رقابت تنگاتنگ خود با صدرنشین را ادامه دهد. تک گل فروغ موری در این بازی سبب شد که حالا سنندجی ها به دلیل تفاضل گل کمتر از سپاهان و شهرداری سیرجان جا بمانند و تا رده چهارم جدول سقوط Fall کنند. سپاهان هم در جایگاه سوم جدول ایستاد.
همیاری آذربایجان غربی صفر – شهرداری سیرجان یک
شهرداری سیرجان، یکی از تیم های قدرتمند لیگ فوتبال بانوان، که هفته گذشته در یک بازی 6 امتیازی سپاهان را در هم کوبیده بود، امروز در یک بازی سخت در مقابل تیم پایین جدولی همیاری ارومیه، موفق شد با یک گل پیروز شود و با توجه به شکست تیم راهیاب ملل در بازی همزمان، رده دوم جدول را از این تیم پس بگیرد. تک گل سیرجانی ها را در این بازی فاطمه سهرابی به ثمر رساند. همیاری هم به دلیل پیروزی امروز پارس حنوبی، در جدول یک پله سقوط کرد و به رده دهم رسید.
پالایش گاز ایلام یک – پارس جنوبی بوشهر 2
پس از چهار مدعی قدرتمند و بالانشین لیگ فوتبال بانوان، تیم پالایش گاز ایلام در جدول قرار گرفته و منتظر لغزش رقبای خود بود تا بتواند نیم نگاهی به صعود در جدول داشته باشد. امروز اما ایلامی ها مقابل حریفی که تصورش را نمی کردند متوقف شدند. پارس جنوبی، تیمی که در رده دهم جدول جای داشت، موفق شد نماینده ایلام را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و در جدول یک رده صعود کند. گل های این بازی را شاه ملک پور و عبدالرحمان برای میزبان به ثمر رساندند.
آذرخش تهران صفر – ذوب آهن اصفهان 3
دیدار تیم های همسایه میانه جدولی امروز در پایتخت برگزار شد. آذرخش که با 10 امتیاز در رده هفتم جدول بود میزبان ذوب آهن رده ششمی و 12 امتیازی بود و در این بازی حساس مقابل میهمان خود با شکست روبرو شد و فاصله بیشتری با اصفهانی ها پیدا کرد. ذوب آهن هم پس از این پیروزی با 15 امتیاز جای پالایش گاز ایلام را در رده پنجم جدول گرفت.
نماینده فارس 3 – استقلال Esteghlal خوزستان صفر
دیگر دیدار هفته دهم لیگ بانوان بین تیم های فارس و استقلال خوزستان برگزار شد. این بازی که بین تیم های رتبه هشتم و یازهم جدول انجام شد، در پایان با پیروزی میزبان به پایان رسید. تیم فارس پس از این پیروزی توانست جای آذرخش را در رده هفتم بگیرد و استقلال خوزستان هم کماکان 3 امتیازی باقی ماند و این هفته هم نتوانست از قعر جدول فاصله بگیرد. 
در پایان رقابت های هفته دهم لیگ بانوان، تیم شهرداری بم با 27 امتیاز صدرنشین باقی ماند و رقابت تیم های شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان و راهیاب ملل سنندج که هر سه 24 امتیازی هستند، جذاب تر از هفته های گذشته شد.
در انتهای جدول هم آذرخش با 10، همیاری با 9 و تیم های استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد با 3 امتیاز رده های نهم تا دوازدهم را به خود اختصاص داده اند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 339379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟