درخواست عضو هیات مدیره تراکتور از فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی جنجالی به دلیل تخلفات تماشاگران تراکتورسازی این تیم را به برگزاری یک بازی خانگی در زمین بی طرف محکوم کرده است. به همین خاطر دیدار دربی تبریز میان تراکتور و گسترش فولاد در استان بی طرف برگزار خواهد شد.
از این رو مسئولان تراکتورسازی در نظر دارند تا محرومیت خود را لغو کنند. پس از نامه ای که روز گذشته مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه به مهدی تاج در این باره نوشت حالا اعضای هیات مدیره نیز در این خصوص ورود کرده اند.
عباس الیاسی، عضو هیات مدیره تراکتورسازی در این باره به "ورزش سه" گفت: «متاسفانه اتفاقاتی که در موضوع ایران و عربستان رخ می دهد، اصلا قابل توجیه نیست. ما حتی نمی توانیم در کشوری که دوست داریم از عربستان میزبانی کنیم. آنها به تبریز که نمی آیند و حالا می خواهند در دوحه هم بازی نکنند. این واقعا عجیب ترین اتفاق ممکن است و تعجب می کنم که چرا AFC چنین تصمیماتی را اتخاذ می کند.»
وی ادامه داد: «در چنین شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا و عربستان هرطور می خواهند به ما فشار می آورند، از فدراسیون ایران می خواهیم در داخل کشور هوای نماینده ایران در لیگ قهرمانان را داشته باشد. بازی با گسترش فولاد با توجه به اینکه به نوعی بدرقه بازیکنان برای دیدار با الاهلی عربستان است، بسیار مهم تلقی می شود و به همین خاطر از فدراسیون درخواست می کنیم که محرومیت تیم را ببخشد و بتوانیم در تبریز با حضور هواداران بازی کنیم.»
الیاسی در پایان افزود: «من فکر نمی کنم مالک باشگاه گسترش فولاد که اهل آذربایجان است هم مخالفتی با بازی در تبریز داشته باشد. امیدوارم فدراسیون همکاری لازم را انجام دهد و بتوانیم در بازی با گسترش فولاد با حضور هواداران در تبریز تیم را بدرقه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم.»
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟