از روانخواه توضیح می‌خواهیم

پس از کس و قوس‌های فراوان، جواد تن زاده به عنوان مالک باشگاه سپیدرود انتخاب شد . فرهاد خراسانی مشاور حقوقی و سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت در این باره گفت : پروانه فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت بنام دکتر جواد تن زاده از سوی اداره کل ورزش Sport و جوانان استان گیلان صادر شد. صدور این پروانه بر اساس تصمیمات جلسه مورخ ۹۶/۱۰/۴ که در دفتر رییس هیات فوتبال برگزار شد و بنده مسئولت پیگیری صفر تا صد این انتقال و واگذاری را بر عهده داشتم که بالاخره منتج به صدور آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان گردید و منبعد کلیه تصمیمات باشگاه با هماهنگی شورای سیاستگذاری باشگاه و تایید نهایی دکتر تن زاده مالک جدید باشگاه صورت خواهد گرفت.
خراسانی گفت: حداقل انتظاری که جامعه فوتبال خصوصا طرفداران پر شور این تیم دارند اینکه اخبار منتشره از سوی باشگاه؛ مستند؛ مستدل و شفاف اطلاع رسانی شود و خوشبختانه در مصاحبه قبلی هم که امروز نتیجه آن اتفاق افتاد بر اساس همان مستنداتی بود که قبلا و خیلی شفاف بیان کردم که بعضا برداشتهای شخصی یا به اصطلاح تفسیر به رای خود را بهمراه داشت.
خراسانی در ادامه گفت: دکتر تن زاده یک نخبه علمی و یک نخبه اقتصادیست و استان باید از پتانسیل وی استفاده بهینه ببرد. مجموعه باشگاه اهل شعار نیستند؛ اما با هدف گذاری جدی و حرفه ای و برنامه های مدون و از پیش تعیین شده؛ روزهای خوب در انتظار باشگاه بزرگ سپیدرود رشت و هوادارانش در راه است که در وقتش اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وی در مورد حواشی روی داده در بازی دیروز مقابل سیاه جامگان، بیان کرد: از طرف مالک جدید و اعضای شورای سیاستگذاری باشگاه؛ از کلیه طرفداران باشگاه سپیدرود که مورد بی مهری قرار گرفته اند، عذر خواهی میکنیم .تماشاگران سپیدرود مالک اصلی و بزرگترین سرمایه این باشگاه بزرگ هستند. بی احترامی به تماشاگر خط قرمز ماست و همه ما در نتایج منجر به برد باشگاه سهیم و در باخت آن مسئول هستیم‌.
برد را منتسب به خود و باخت را گردن طرفدار نیاندازیم. روانخواه شخصیت آرام و خوبی دارد و حتما تحت فشار بود؛ ولی برای باشگاه قابل قبول نیست. از وی توضیح میخواهیم، چراکه برای انضباط تیمی و برقراری نظم با هیچ کس تعارف نداریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟