پروانه فعالیت سپیدرود بنام جواد تن‌زاده صادر شد

فرهاد خراسانی مشاور حقوقی و سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت:صدور این پروانه بر اساس تصمیمات جلسه مورخ ۹۶/۱۰/۴ که در دفتر رییس هیات فوتبال برگزار شد و بنده مسئولت پیگیری صفر تا صد این انتقال و واگذاری را بر عهده داشتم که بالاخره منتج به صدور ان از سوی اداره کل ورزش Sport و جوانان گردید و منبعد کلیه تصمیمات باشگاه با هماهنگی شورای سیاستگذاری باشگاه و تایید نهایی دکتر تن زاده مالک جدید باشگاه صورت خواهد گرفت.
خراسانی گفت: حداقل انتظاری که جامعه فوتبال خصوصا طرفداران پر شور این تیم دارند اینکه اخبار منتشره از سوی باشگاه مستند مستدل و شفاف اطلاع رسانی شود و خوشبختانه در مصاحبه قبلی هم که امروز نتیجه ان اتفاق افتاد بر اساس همان مستنداتی بود که قبلا و خیلی شفاف بیان کردم که بعضا برداشتهای شخصی یا به اصطلاح تفسیر به رای خود را بهمراه داشت.
خراسانی در ادامه گفت: دکتر تن زاده یک نخبه علمی و یک نخبه اقتصادیست و استان باید از پتانسیل وی استفاده بهینه ببرد. مجموعه باشگاه اهل شعار نیستند اما با هدف گذاری جدی و حرفه ای و برنامه های مدون و از پیش تعیین شده؛ روزهای خوب در انتظار باشگاه بزرگ سپیدرود رشت و هوادارانش در راه است که در وقتش اطلاع رسانی خواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟