مشکلات مالی پارس جنوبی حل می شود؟

هنوز مهر دوم شدن در نیم فصل اول رقابت ها خشک نشده بود که داستان قدیمی فوتبال ایران این بار از جم آغاز شد. بحران مالی واژه ای آشنا برای گوش جامعه فوتبال ایران است که از زمانی که به اجبار به دنیای حرفه ای پاگذاشت هر روز بیشتر از دیروز بی پولی را فریاد زده است. حالا نوبت پارس جنوبی است آن هم در روزهایی که پدیده به خاطر مشکلات بدهی با کسر 6 امتیاز از سوی فیفا مواجه می شود، نفت به دلیل مشکلات مالی نمی تواند به لیگ قهرمانان برود این بار از جم صدای بی پولی شنیده می شود. 
ما بی پولیم/ ما مشکل را حل می کنیم
خیلی آرام مصاحبه ها و اخباری که از باشگاه پارس جنوبی حکایت از این داشت که مشکلات مالی باعث نارضایتی بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است. این موضوع اما با واکنش برخی از مسئولان شهر جم همراه بود. سکینه الماسی نماینده مردم جم در مجلس شورای اسلامی یکی از این مسئولان است. او در برخی از بازی ها از جمله بازی پارس جنوبی وپرسپولیس بازی را از درون ورزشگاه تماشا کرد. این نماینده فوتبال دوست در گفت و گویی که روز گذشته انجام داد گفت:« ما زمانی که متوجه شدیم تیم به مشکل خورده با وزارتورزش Sport و وزارت نفت صحبت و مذاکره داشتیم، به دلیل این که حضور و موفقیت این تیم در لیگ برتر روی روحیه مردم شهر جم و مردم استان بوشهر تاثیر مثبتی داشته است. من به خاطر مردم با مدیرعامل و دیگر اعضا با آقای دکتر سلطانی فر جلسه ای داشتیم و فکر می کردیم بر اساس صحبت ها مشکلات حل شده باشد تا این که مصاحبه آقای تارتار را دیدم و بسیار تعجب کردم. اما از همین جا اعلام می کنم ما کنار تیم هستیم و حمایتشان می کنیم.» او افزود:« ما قبل از این صحبت هایی داشتیم و مشکلی نبود الان هم به همراه آقای فرماندار و امام جمعه محترم و مدیران تیم تلاشمان را می کنیم تا مشکلات حل شوند. همانطور که گفتم ما هرکاری برای این تیم انجام می دهیم و نمی گذاریم حواشی انسجام تیم را به خطر بیندازد. قبل از این حدود سه میلیارد تومان در اختیار باشگاه قرار گرفته بود که همه آن ها به بازیکنان پرداخت شده است.»
نماینده مردم جم در مجلس شورای اسلامی گفت:« ما کنار این تیم هستیم. من حتی در سفری که به پارلمان اروپا داشتم و در مجلس بلگراد به آن ها درخواست بازی بین ستاره سرخ بلگراد و پارس جنوبی را مطرح کردم. آن ها واقعا در تعجب بودند که تیم پارس از دو برند بزرگ ایران استقلال Esteghlal و پرسپولیس جلو زده است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟