پیش بازی لسترسیتی - منچسترسیتی

منچسترسیتی با فرمی استثنایی فصل را شروع کرده و این روند را در 11 بازی خود حفظ نموده است. آنها در 10 بازی از این 11 بازی به پیروزی رسیده و 31 امتیاز به دست آورده اند. منچسترسیتی این فصل خود را برای قهرمانی آماده کرده و روند آنها نشان می‌دهد که آمادگی بالایی برای به دست آوردن این عنوان دارند. سیتی در هر 6 بازی اخیرش به پیروزی رسیده است و انتظار می‌رود در دیدار امروز نیز مشکلی برای کسب پیروزی پیش رو نداشته باشد.
در آن سو لسترسیتی با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر، 3 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و فرم چندان خوبی ندارند. قهرمان دو فصل پیش لیگ برتر، سخت ترین دیدار نیم فصل خود را امروز در خانه برگزار خواهد کرد و باید دید که می‌تواند مانع کسب پیروزی سیتی شده یا مثل دیگر تیم‌ها قربانی شاگردان گواردیولا خواهد شد.
سیتی برای این بازی مندی، کمپانی و اوتامندی را در اختیار نخواهد داشت و حضور آگوئرو، دلف و استرلینگ مشخص نیست. در آنسو لستر نیز متی جیمز، رابرت هوث و آدرین سیلوا را در اختیار ندارد و تکلیف ایبورا و چیلول هم برای این بازی مشخص نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 328783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟