پیش بازای یوونتوس - بنونتو

شاگردان مکس آلگری با کسب 28 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته اند. آنها در حد و اندازه فصول گذشته خود ظاهر نشده اند و امسال با امادگی بالای ناپولی و اینتر، به نظر کار دشواری برای تکرار قهرمانی پیش روی آنهاست.
دو فصل پیش، یووه شروع بسیار ضعیفی در لیگ داشت ولی رفته رفته روند بهتری در پیش گرفت و در نهایت قهرمان شد ولی می‌توان به این موضوع در آن فصل اشاره کرد که آنها عملا رقیب قدرتمندی در میان تیم‌های لیگ نداشتند و به همین علت بود که حتی با شروعی بسیار ضعیف قهرمان لیگ شدند. حال که از 11 بازی 28 امتیاز کسب کرده اند، هنوز در رده چهارم هستند و این نشان می‌دهد رقابت امسال در سری آ جدی تر از هر سال است.
در آن سو بنونتو در هر 11 بازی خود در این فصل متحمل شکست شده و در قعر جدول قرار گرفته است و به نظر نمی‌رسد شانسی برای کسب امتیاز مقابل یووه داشته باشد. این اولین تقابل رسمی دو تیم خواهد بود و پیش از این دو تیم مقابل هم قرار نگرفته اند.
یووه برای این بازی، بن عطیه، پیانیچ، هوودس و پیاکا را در اختیار نخواهد داشت و در آن سو، بنونتو، آندره‌آ کاستا و مارکو دی آلساندرو را به همراه ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 324121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟