نیمار: چمپیونزلیگ را به توپ طلا ترجیح می دهم

بعد از اینکه نیمار تصمیم گرفت در تابستان گذشته از بارسلونا به پاری سن ژرمن برود، ادعا شد که او این تصمیم را برای افزایش شانس اش برای رسیدن به توپ طلا انجام داده است.
اما او اکنون در گفتگو با مجله اختصاصی باشگاه پاری سن ژرمن تاکید کرد که ترجیح می دهد با این تیم در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد؛ تا اینکه بخواهد به تنهایی برنده توپ طلا شود.
او گفت:" رسیدن به توپ طلا یک رویاست. واضح است که رسیدن به این جایزه یک هدف برای من است. اما این عنوانی نیست که بیش از همه به آن فکر کنم. ما باید ابتدا به فکر تیم باشیم و همه اعضای تیم می خواهند که در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسیم.
خدا را شکر که من یک بار این جام را فتح کردم (در سال 2015 با بارسلونا). من احساس بردن این جام را می دانم و می خواهم بار دیگر این هیجان را با پاری سن ژرمن تجربه کنم. تنها بعد از بردن عنوان های فردی است که می توان به جوایز انفرادی فکر کرد."
این در حالی است که شایعاتی در مورد نارضایتی نیمار از رفتن به فوتبال فرانسه منتشر شده و گفته می شود ممکن است او به زودی به لالیگا برگردد و پیراهن رئال مادرید را به تن کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 326062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟