اعلام فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر

به گزارش رکنا، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر تا پایان روز جمعه هجدهم شهریور ماه به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای که از ۸ شهریور ماه اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۵ تا ۱۵۰ هزار تومان آغاز کرده، تا پایان روز جمعه ۱۸ شهریور با مجموع ۱۲ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و میزبانی از ۵ هزار و ۶۰۱ تماشاگر به فروشی معادل ۷۵۶ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «شفیره» به کارگردانی مهدی شاه پیری که از روز ۱۴ شهریور ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر آغاز کرده تا امروز با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان، مجموع ۵ اجرا و ۳۸۲ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۲۵ میلیون و ۳۸۴ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «سگ‌ها و استخوان‌های مادرم» به کارگردانی مژگان خالقی که از روز ۱۳ شهریور ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر پیش روی مخاطبان قرار گرفته، تا روز شنبه نوزدهم شهریور ماه با قیمت بلیت ۹۰ هزار تومان، مجموع ۶ و ۳۵۴ تماشاگر، (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۲۳ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی نیز که از روز ۲۴ تیرماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) با ۳۴ نوبت اجرا و میزبانی از یک هزار و ۵۵۷ تماشاگر به فروشی معادل۸۴ میلیون ۶۶۵ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «تا اون» به کارگردانی هادی حوری هم که از روز ۲۸ مرداد ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر اجرای خود را آغاز کرده تاکنون با ۱۸ نوبت اجرا و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) یک هزار و ۱۵۱ تماشاگر و ۷۵ میلیون وو ۸۳۲ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش « جانور » به کارگردانی کیانوش ایازی که از روز ۲۱ مرداد در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود با مجموع ۲۴ اجرا (احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و۶۶۹ تماشاگر ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «پایین گذر سقاخانه» به کارگردانی رضا بهرامی هم که از بیستم مرداد ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) با ۲۵ نوبت اجرا و یک هزار و ۸۸۲ تماشاگر به فروشی معادل ۷۵ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «کتابخورها» به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش هم که از روز ۲ شهریور ماه با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع ۱۵ اجرا و ۲ هزار و ۴۵۳ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۵۸ میلیون ۱۹۴ هزار تومان دست یافته است.

کدخبر: 824132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟