نقاشی یک هنرمند ایرانی در موزه CICA کره جنوبی قرار گرفت

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی مؤسسه سکو، سحر علیزاده نقاش ایرانی در توضیح این اثر گفت: سایه‌ها همواره تصویری دو بعدی و تقریباً تک‌رنگ از پدیده‌های سه بعدی جهان رنگارنگ ما هستند. همین امر محور اصلی آثارم است؛ سایه‌ها، تصاویر تخت حاصل از تأثیر نور بر افراد و اشیا در راستای روایتی پاره پاره از جهانی که در آن زندگی می‌کنیم. من با واژگون نشان دادن اصول بدیهی ادغام شده درک و احساس، فضای جدیدی را ایجاد می‌کنم که در آن در پشت صحنه زندگی، احساسات و اصوات ناخودآگاه نقش اصلی را به عهده می‌گیرند و خودشان و درون غیرقابل نفوذشان به شکل چیزهای مختلف درمی‌آیند.

وی افزود: ماهیت ترکیبی سایه، به عنوان عنصری ضروری و غیرقابل اجتناب، اما ناسازگار و وهم‌انگیز، به ابزاری قدرتمند برای رسیدن به دانشی مبهم و معوج تبدیل می‌شود که به جای آشکار کردن چیزها با پاره کردن پرده فرضی توهم، سایه‌های آنها رها می‌کند، و خودشان را به همراه اسرار و فحوای آن ها، کامل و بی‌عیب و نقص در امان نگه می‌دارد.

علیزاده گفت: تاکید بر تخت‌نمایی در این آثار هم‌سو با واقعیت مادی نقاشی است؛ تصویری از جهان خاکستری سایه‌ها.

سحر علیزاده متولد تهران است و از سال ۱۳۹۶ به طور جدی فعالیت هنری خود را نزد نرگس سلیمان‌زاده در زمینه نقاشی آغاز کرده است؛ او در نمایشگاه انفرادی داخلی و چندین نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی و همچنین در حراج بین‌المللی Salerno رم در خانه حراج principe group و با مشارکت مؤسسه هنری سکو شرکت داشته است و تا کنون در چندین مجله بین‌المللی آثارش منتشر شده و توانسته است نقد هنری و انتشار در مجله JULIET ایتالیا را کسب کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟