جشنواره هنرهای تجسمی‌ ویژه نوروز 99 برگزار می‌شود

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی‌ و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ دکتر برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن بیان این مطلب افزود: این جشنواره با حضور هنرمندان رشته‌های گرافیک، تصویرسازی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، تذهیب و نگارگری و هنرهای جدید ویژه نوروز 99 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار این هنرمندان در کنار هم و از رشته‌های مختلف هنری در روزهای 15 تا 18 بهمن ماه در محل خانه اتحادیه به خلق آثار هنری مشغول خواهند شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: در کنار دعوت از هنرمندان رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی، از سایر هنرمندان و غیر هنرمندان که ایده خلاقانه در حوزه هنر با مناسبت نوروز دارند هم دعوت شده تا در روزهایی که این جشنواره برگزار می‌شود با حضور در محل برگزاری جشنواره ایده‌های خود را مطرح کنند. نکته قابل توجه برای این افراد این است که ایده‌های برتر از سوی سازمان زیباسازی خریداری می‌شود.

وی افزود: این آثار از سوی داوران در سه رده A، B و C انتخاب و توسط سازمان زیباسازی در شهر تهران و به مناسبت نوروز اکران می‌شود، همچنین سه اثر برگزیده هم به عنوان آثار اول تا سوم نیز انتخاب خواهند شد.

ضرغامی ‌با بیان اینکه قطعا با حضور پرشور هنرمندان مواجه خواهیم شد، تصریح کرد: هموطنان از هر کجای کشور که خواهان حضور در این کارگاه هستند می‌توانند به منظور قوام اتحاد ملی از لباس‌های محلی خودشان به عنوان پوشش بهره بگیرند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: بعد از ایام نوروز، مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و آغاز ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را پیش رو داریم و حتما بر این اساس هم اقدام خواهیم کرد تا آثاری که در مجموعه هنرهای تجسمی ‌تولید می‌شوند هم آثار مربوط به نوروز باشند و هم آثار مربوط به این ایام مبارک.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟