راز ناگفته میترا حجار از ازدواجش لو رفت + تصاویر

به گزارش رکنا، میترا حجار بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون کشورمان نخستین بار با سریال پلیس جوان در بین مخاطبان تلویزیون به یک چهره شناخته شده تبدیل شد. بازیگری توانمند که که خیلی زود توانست در دنیای هنر پله های ترقی را طی کرده و حتی پس از مدتی درخشش در سینمای کشورمان، برای کسب تجربه های بیشتر به خارج از کشور سفر کرد و راهی فرانسه و ایالات امریکا شد تا از یک طرف به تحصیل در رشته کارگردانی بپردازد و هم تجربه های جدیدی دراین زمینه کسب کند.

صحبت های شوکه کننده خانم ستاره در برنامه مهران مدیری

میترا حجار که چندی پیش پیش مهمان برنامه دورهمی بود، در این برنامه به موضوعی اشاره کرد که در چند سال اخیر حواشی فراوانی برای او در بر داشته است. حجار در برنامه دورهمی اعلام کرد که مجرد بوده و هیچ گاه ازدواج نکرده است. در واقع این صحبت های میترا حجار، بر تعداد زیادی از حواشی اطراف او و زندگی شخصی اش خط بطلان کشیده و دلیلی شد تا به بررسی ماجرای ازدواج او با سینا حجازی که طی چند سال اخیر در رسانه ها مطرح می شد، بپردازیم.

میترا حجار و مهران مدیری

شایعه ازدواج میترا حجار از کجا شکل گرفت؟

میترا حجار در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره ازدواجش گفت: «هنوز ازدواج نکرده ام! در واقع هنوز هیچ بدبختی را پیدا نکردم که خوشبختش کنم و ماجرا از همین جا آغاز شد!»

در حقیقت اگر سری به وب سایت‌ها و البته شبکه‌های اجتماعی بزنید، قطعا از سویی دیدن نام میترا حجار در کنار سینا حجازی و تصویری که از پسر میترا حجار در سایت های مختلف وجوددارد از یک طرف و صحبت هایی که میترا حجار در برنامه دورهمی درباره مجرد بودنش مطرح کرد از سوی دیگر باعث خواهد شد دجار یک سردرگمی شوید.

میترا حجار و سینا حجازی

واقعیت ماجرا اما این است که میترا حجار تنها یکی از طرفداران صدای سینا حجازی بوده و هیچ گونه رابطه عاطفی بین آن ها وجود ندارد.

یکی از دلایل محکمی که برای این ادعا می توان آورد پاک نشدن عکس های مشترک این 2 هنرمند، حتی پس از اوج گرفتن شایعات است. در واقع اگر سری به اینستاگرام میترا حجار بزنید، خواهید دید که عکس‌های مشترک این 2 هنرمند هنوز وجود دارد.

از سوی دیگر عکس‌های دو نفره میترا حجار و سینا حجازی رنگ و بویی از عکس ‌های زن و شوهری ندارد، چرا که همواره فاصله بین آن ها در عکس‌ها رعایت شده است.

میترا حجار و سینا حجازی

یکی به نعل، دیگری بر میخ!

یکی دیگر از مسائلی که به این شایعات دامن زد، انتشار عکسی در اینستاگرام میترا حجار بود که در توضیح آن نوشته شده بود: من و پسرم علیرضا کسری!

انتشار این عکس کافی بود تا بار دیگر به شایعات ازدواج میترا حجار و سینا حجازی اوج گرفته و این پسر به عنوان فرزند آن‌ ها معرفی شد اما کاشف به عمل آمد که این بازیگر تنها ایفاگر نقش پسر میترا حجار در یک پروژه بوده است.

میترا حجار و سینا حجازی

رزومه خانم ستاره

میترا حجار از سال 76 و با فیلم غریبانه وارد سینما شد و دوره دوساله کارگردانی را در کلاس های بزرگمهر رفیع گذراند. حجار در سریال پلیس جوان، نقش همسر گمشده شهاب حسینی یا همان «یونس هدایتی» را بازی می‌کرد.

میترا حجار درسال 1377 در فیلم فریاد درخشید و بازی قابل توجهی از خود ارائه داد. یک سال بعد با هنرمندی در فیلم متولد ماه مهر، ساخته احمد رضا درویش چنان بازی قدرتمندی را به نمایش گذاشت که با نظر هیئت داوران هجدهمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کند.

میترا حجار

میترا حجار درسال 81 در فیلم صورتی ساخته اجتماعی با مایه طنز فریدون جیرانی بازی متفاوتی را ارائه داد که نامزدی بهترین بازیگر زن از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر را برای او به ارمغان آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟