گزارش یک جنجال؛ چهره واقعی نرگس محمدی به ستایش شبیه‌تر است!

عده‌ای معتقدند چهره نرگس محمدی قابلیت گریم در سن و سال 40 سالگی را ندارد یا به عبارتی وی چهره گریم خوری ندارد و بهتر بود بازیگری دیگری برای این نقش انتخاب می‌شد.اما توجیه تهیه‌کننده ستایش در برابر این انتقادات در نوع خود جالب بود. آرمان زرین‌کوب در این باره گفت: شما می‌گویید در فصل سه ستایش خیلی جوان شده است و من می‌گویم اینگونه نیست او صاحب انگیزه و آرامش شده است که دلایل این ماجرا هم به لحاظ تحلیل شخصیت و واکاوی شخصیت نسبت به موقعیتی است که در آن قرار گرفته است اگرچه که او فقط ۴۰ سال دارد و فرم بازی، نحوه ادای دیالوگ‌ها و مکث‌هایش برای من و مخاطب باورپذیر است و نشان می‌دهد که با دختر ۲۰ ساله تفاوت دارد.

داریوش ارجمند هم در واکنشی عجیب گفت: شاید ستایش بوتاکس کرده است! توضیحات داریوش ارجمند و تهیه‌کننده ستایش را در این ویدئو تماشا کنید.چند روز قبل عکسی بدون گریم از نرگس محمدی در پشت صحنه ستایش منتشر شد که به نظر می‌رسد عوامل این سریال نه تنها برای نزدیک‌تر شدن گریم به زنی چهل ساله تلاشی نکردند بلکه سعی نموده‌اند حتی ستایش جوان‌تر از آنچه که هست به نظر آید.کاربران فضای مجازی این‌گونه به حواشی گریم ستایش واکنش نشان داده‌اند:

بی‌نام: برای فصل دو و سه گیریمش نمیکردن خیلی بهتر و طبیعی تر و مسن تر دیده میشد.

مبینا: والا اینجور که ما دیدیم اول فیلم زده بود یک روز بعد آغاز ستایش تو یه روز هم آرامش پیدا کرده هم جوووون شده.

بی‌نام: توی فیلم های ایرانی قشنگ به شعور مردم توهین میکنن یه نمونه اش همین گریم ها و توجیه گری هاشون.

مهدی: اگر در فصل دوم ستایش را پیر نمی کردین یه توجیهی داشت نه اینکه در فصل سوم به آرامش رسیده جوون شده مگه میشه کی رو گول میزنی.

بی‌نام: قسمت قبلی ستایش که پخش شد، مادر بود از لحاظ گریم، این قسمت در حدخواهر یا همسر هست، قسمت بعدی سریال چون ستایش به آرامش بیشترتری میرسه، در حد دختر گریم میشه.

ستاره: چون تازه سریال بوی باران رو دیدیم که مهدی سلوکی و نرگس محمدی خواهر و برادر بودن اصلا اینجا یه حالیه مادر و پسر باشن اونم که گریم ستایش رو جوون تر کردن.«ستایش» از نظر گریم و چهره‌پردازی نتوانسته است به توفیقی دست یابد. باید دید علی‌رغم این حواشی پایان‌بندی سریال «ستایش» می‌تواند ضعف‌های آن را بپوشاند یا نه.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟