قدردانی اینستاگرامی رامبد جوان +عکس

به گزارش رکنا ، رامبد جوان بازیگر و کارگردان معروف سینما و تلویزیون در تازه ترین پست اینستاگرامی خود نوشت:

سلام.

می‌خوام از کسایی که ازشون یاد گرفتم تشکر کنم و اسامی محترمشون رو اینجا بنویسم شاید این قدردانی چیز خوبی توش باشه.

پدر عزیزم و مادر عزیزم که یقینا خیلی چیزها ازشون یادگرفتم که هیچوقت فراموشم نمی‌شه. خواهر مهربانم که واقعا خواندن و چی خواندن رو ازش یاد گرفتم و حتما خیلی چیزای دیگه. ننه مریم عزیزم که موسیقی، آواز خواندن و جشن گرفتن و شاد بودن و ساده نگاه کردن را ازش یاد گرفتم روحش شاد. معلم کلاس اولم خانم بختیان معلم کلاس دومم شیرین جون. معلم کلاس سومم خانم آشنای همیشه عزیز و مهم. معلم کلاس چهارمم که اسمشون یادم نیست. معلم کلاس پنجمم آقای مهاجر درجه یک. و بعد دیگه دوران مزخرف جنگ و مدارس الکن و دری وری شدتش بیشتر و بیشتر شد یه مشت جفنگ یادمون می‌دادن که البته سعی کردم همش رو فراموش کنم تا راحت تر زندگی کنم. البته حتما در این دوران هم معلم‌های محترمی بودن که سعی کردن چیزای به دردبخوری یادمون بدن که متاسفانه لای اون دوران ناخوشایند و تلخ گم شد.(اون موقع همه جو زده‌ی جنگ بودن و هر کس جور دیگه‌ای رفتار می‌کرد یا تنبیه می‌شد یا تحقیر)(تحقیر که اوووووووه چقدر بود و برای هر کس فراوان). محسن شجعانی و محمود طالبیان و صالح میرزا آقایی و هنگامه طالبیان رفقای بسیار ارزشمندم که شاید آشنایی من با جهان نمایش به خاطر این دوستانه. حسن ملکی(منصور ملکی) شعر و باز سینما، روحش شاد.

اکرم قاسم‌پور که حوصله کرد تا به ما یا من بازیگری و نمایش رو تفهیم کنه. بیژن بیرنگ عزیزم و مسعود رسام عزیزم که خییییلی ازشون یاد گرفتم. روح مسعود شاد. خسرو شکیبایی همیشه فوق‌العاده. حیف که هیچوقت قدر خودش رو ندونست. و همیشه حرص می‌خوردم. ولی چه ربطی به من و شما داره. نه نداره. روحش شاد. آتنه فقیه‌نصیری، چیزهایی برای بهتر بودن. دمش گرم و سلامت. محمدرضا هنرمند که بسیار حرفه‌ای و منظمه و اینکه کمدی برام خیلی جدی باشه. و محمد حسین لطیفی و فریدون جیرانی و علیرضا فانی و عطا هاشمی نژاد و آرش عرفانی و پیمان قاسم‌خانی و لوییز و پرویز پرستویی و بهروز افخمی و حتما و حتما آتیلای عززیززم و فرزاد موتمن و فرامرز قریبیان و سعید حاجی‌میری و محمدرضا تخت‌کشیان عزیزم و و مهندس حسن جواهریان و محمود کریمی و هومن رازدار و محمد شایسته و سیدعلی‌احمدی و محمد درخشان و امیررضا کوهستانی درجه یک و مانی حقیقی عزیز. حتما باز هم هستن کسانی که ازشون یاد گرفتم که از همگی ممنونم.

بهم کمک کردن که یاد بگیرم و از این یادگرفته‌ها لذت ببرم و به دیگران هم منتقل کنم.

و یاد بگیرم که نه به تشویق دیگران دل ببندم و نه به انتقادهایشان اعتنا کنم. و البته کلی هم نویسنده و کارگردان و بازیگر ایرانی و خارجی که از آثارشون یاد گرفتم و نگار عزیزم که همچنان ازش یاد می گیرم صبور بودن و منطقی بودن و از احساسات حرف زدن و عمل کردن از عمق جان. و حالا هم دخترم که عشق و خانواده و زندگی .رو ازش یاد می گیرم ای معلم های من از همتون ممنونم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟