این بازیگران هالیوودی سابقه زندان رفتن دارند / از سرقت مسلحانه تا فروش هروئین+ تصاویر

تعداد نسبتا زیادی از بازیگران هالیوود به دلایل مختلفی از جمله حمل یا استفاده از مواد مخدر سابقه زندان رفتن دارند. در این بین نام چند تن از بازیگران نام آشنا نیز دیده می‌شود که به خاطر جرایمی که مرتکب شده اند، مجازات شده و شما از شنیدن نام آن‌ها شگفت زده خواهید شد.

متیو مک کانهی

9631596_547

ممکن است تعجب کنید که حتی مک کانهی نیز شهروند قانون مداری نبوده و مشکلات خاص خودش را با پلیس داشته است. در سال ۱۹۹۹ پلیس به دلیل صدای بلند آهنگ، به خانه او می‌رود و بابت این موضوع به مک کانهی هشدار می‌دهد؛ اما او تلافی می‌کند و با طبلی که در خانه داشت صدای مضاعفی را تولید می‌کند. پلیس نیز خانه او را تفتیش و در نهایت مک کانهی را به دلیل حمل و مصرف مخدر دستگیر می‌کند. او تنها چند روز را در زندان می‌گذراند و در نهایت آزاد می‌شود.

جین فوندا

9631593_606

هنرپیشه و نویسنده افسانه‌ای آمریکایی است که دوبار برنده اسکار شده است. او نیز توسط پلیس دستگیر شد و چندین ماه را در زندان گذراند. داستان از این قرار بود که پلیس فوندا را به خاطر قرص‌های مشکوکی که حمل می‌کرد، در فرودگاه دستگیر وبه قاچاق مواد مخدر متهم کرد.

اما پس از آزمایش‌هایی که پلیس انجام داد مشخص شد که آن قرص‌ها تنها ویتامین‌های معمولی بوده اند.

دنی ترخو

9631594_320

این بازیگر در سن ۱۵ سالگی معتاد و در همان سن به خاطر سرقت مسلحانه دستگیر شد تا اولین تجربه زندان وی در این سن رقم بخورد، اما او مدتی بعد آزاد شد. دومین سابقه زندان وی نیز به سن ۲۳ سالگی او باز می‌گردد که به خاطر فروش مواد مخدر هروئین به ارزش ۳۰ هزار دلار، پنج سال را در زندان گذراند. ترخو بعد از زندان راه خود را پیدا کرد و به بازیگری روی آورد.

ریپ تورن

9631595_520

بازیگر فیلم‌های هرکول و پلیس آهنی، در سال ۲۰۱۰ طی یک حادثه عجیب توسط پلیس دستگیر شد. ریپ تورن به حالتی نامتعادل و با یک اسلحه پر به درون بانک رفته بود و همه تصور می‌کردند که او برای سرقت بانک آمده است. اما تورن در دادگاه گفت که تصور می‌کرده است آنجا خانه اوست و تلاش می‌کرده به خانه خود وارد شود؛ دادگاه اورا به دو سال زندان محکوم کرد.

استیون فرای

9631597_678

بازیگر سریال «شرلوک هولمز» و فیلم سینمایی «هابیت» در ۱۷ سالگی پس از دزدیدن کارت اعتباری یکی از دوستان اقوامش از شهر فرار کرد؛ اما پس از مدتی توسط پلیس دستگیر شد و سه ماه به زندان افتاد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟