انتقاد تند حمیدرضا آذرنگ و هوشنگ گلمکانی از جواد خیابانی+عکس

حمیدرضا آذرنگ در پاسخ به سوالی درباره منتقدان سرمربی تیم ملی ایران گفته است: کی‌روش ۸ سال است در فوتبال ما حضور دارد و کاملاً همه اهالی فوتبال ما را می‌شناسد. امکان ندارد او بی‌دلیل از کسی انتقاد کند آن هم وسط بازی‌های مهم جام ملت‌های آسیا. حتماً چیزی دیده که از فدراسیون و وزارت ورزش انتقاد می‌کند. به نظرم وزارت و فدراسیون کاملاً مقصر هستند. کی‌روش در این ۸ سال کی و کجا به مردم ما توهین و بی‌احترامی کرده است که الان بار دومش باشد؟ رسانه ملی به جای این که صداقت داشته باشد و حامی تیم ملی و سرمربی آن باشد، بزرگترین دشمن تیم ملی شده است. مجری‌ای که تازه دو سال است وارد این کار شده به چه حقی می‌گوید نباید صحبت‌های سرمربی تیم ملی را پخش کنیم؟ مجری و گزارشگر باید کارشان را درست انجام بدهند. مجری که نباید جلوی ۸۰ میلیون ایرانی گریه کند. به نظرم کار این آقا توهین به مردم ایران بود و قبل از این که کی‌روش بخواهد پاسخگوی رفتارش و نتایج تیم ملی باشد، او باید از مردم ایران عذرخواهی کند. می‌خواهم بگویم دیگر دوران این اشک‌های نمایشی و مصنوعی تمام شده است و مردم گول این آدم‌های به ظاهر احساسی را نمی‌خورند. ۲۳ بازیکن عزیز تیم ملی زیر نظر کی‌روش هستند، توهین به کی‌روش بی‌احترامی به بازیکنان ایران و تیم ملی است.

همچنین هوشنگ گلمکانی، منتقد سینما نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشته است: "هر چه می‌خواهم خویشتن‌داری کنم، هر چه می‌‌خواهم طاقت بیاورم، سعه صدر داشته باشم، ماهیت تبلیغاتی سیمای پروپاگاندا را درک کنم و از کنارش بگذرم، اما نمی‌شود و این شب‌ها با تماشای برنامه‌ "فوتبال آسیایی" در کانال "ورزش" سیما و شنیدن حرف‌های جواد خیابانی، کهیر می‌زنم.

این ادبیات ظاهرا فاخر اما در واقع مبتذل (اخیرا کاربرد "عزیزم..." هم در بخش‌های سانتیمانتال/ رمانتیکش اضافه شده به سایر افاضات)، این میمیک‌های دل‌به‌هم‌زن، این استفاده از حرکت دست‌ها و زبان بدن، این پریدن‌های مکرر وسط حرف‌های مهمانان برای به رخ کشیدن اطلاعاتش، این اعلام مکرر و مبتذل عشقش به میهن... گاهی هم البته دلم می‌سوزد. اما این‌جا، جای دل‌سوزی نیست. این یک رسانه میلیونی است.

واقعا هیچ معیار و استانداردی جز تملق و مجیزگویی و لحن تبلیغاتی برای مدیران این رسانه وجود ندارد؟ جواد خیابانی البته صدای خوبی دارد، اما بیش‌تر مناسب این است که متنی در اختیارش گذاشته شود تا آن را بخواند و خودش در انظار، ظاهر نشود. آیا مدیرانی که دوست دارند به هر حال او را در سازمان صدا و سیما حفظ کنند، می‌توانند چنین کاری برایش مهیا کنند؟ این جوری بهتر از تنها توانایی‌اش که همان صدای خوبش است استفاده می‌شود."اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

انتقاد تند حمیدرضا آذرنگ و هوشنگ گلمکانی از جواد خیابانی

 

کدخبر: 454401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟