آخرین خبر از  «نیکول کیدمن» + عکس ها

فیلم سینمایی "قسمت بالایی" جدیدترین فیلم "نیکول کیدمن" بازیگر قدیمی و مطرح هالیوود در افتتاحیه بسیار ضعیفی را برای خود به ثبت رساند. این فیلم تنها به فروشی معادل 12 میلیون دلار رسید.

این فیلم در ژانر کمدی و درام به کارگردانی "نیل برگر" اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از جمعه همین هفته مورخ بیست و یکم ماه ژانویه ۲۰۱۹ آغاز کرد.

برایان کرانستون بازیگر مطرح سریال معروف "برکینگ بد" که چندی پیش مورد تمجید آنتونی هاپکینز برای بازی در این سریال قرار گرفته بود نقش اصلی این فیلم را بر عهده گرفته است. این فیلم نخستین فیلم کراینستون در سال جدید میلادی محسوب می‌شود.

علاوه بر کراینستون بازیگر حاشیه ساز این روزهای سینما یعنی کوین هارت در این فیلم بازی می‌کند. هارت همواره سابقه خوبی در آثار کمدی دارد و قرار بود امسال مجری اسکار شود اما به دلیل برخی اظهارات در فضای مجازی از این حضور انصراف داد. این فیلم ماجرای یک مرد معمولی از کار افتاده و همچنین یک خلافکار بازنشسته است که در اتفاقی با یکدیگر همراه می‌شود.

نیکول کیدمن

فیلمنامه این اثر سینمایی را پال فیگ بر پایه رمان دست‌نیافتنی‌ها اثر اولیویه ناکاش و اریک تولدانو به نگارش در آورده و استوارت درایبرگ فیلمبرداری آن را انجام داده است.

برایان کراینستون، نیکول کیدمن، کوین هارت، جولیانا موراس، آجا نائومی کینگ، آماران کاران، پیا مچلر، تیت داناوان، جالی وینستون از جمله بازیگرانی هستمد که در فیلم قسمت بالایی به ایفای نقش پرداخته اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 451856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟