یادی از «منوچهر نوذری» در صبح جمعه با شما

۱۶ آذر ماه سالگرد درگذشت منوچهر نوذری نابغه عرصه هنر Art و طنز ایران است. نام زنده یاد منوچهر نوذری با برنامه صبح جمعه با شما گره خورده است.

از آنجا که ۱۶ آذر مقارن شده است با روز جمعه، مراسم بزرگداشت و پاسداشتی از هنرنمایی زنده یاد منوچهر نوذری در برنامه صبح جمعه با شما در رادیو ایران برگزار می‌شود.

ساجد قدوسیان سردبیر و تهیه کننده این مراسم گفت: از آنجا که احترام به پیشکسوتان همواره سرلوحه کار ما در برنامه صبح جمعه با شما بوده و هست، طبق سنوات گذشته هر سال از یک یا دو پیشکسوت برنامه صبح جمعه با شما تقدیر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در کنار مراسم بزرگداشت استاد نوذری، از دو تن از چهره های بنام و ماندگار عرصه بازیگری طنز و بزرگانی که نقش ویژه ای در پیشبرد برنامه صبح جمعه با شما تا به امروز داشتند و هم اکنون هم از افراد بسیار تاثیرگذار این برنامه هستند، یعنی علیرضا جاوید نیا و عباس محبی تجلیل به عمل می آید.

قدوسیان اضافه کرد: با توجه به مهمانان که از مدیران و مسئولان بالارتبۀ فرهنگی و هنری کشور و همچنین پیشکسوتان عرصۀ سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین پیشکسوتان رادیو علی الخصوص برنامۀ صبح جمعه با شما هستند، مراسم ویژه ای در ضبط برنامه خواهیم داشت و آیتم های ویژه ای را برای مخاطبان و شنوندگان اجرا خواهیم کرد. از جمله یکی از بخش های بسیار ویژه ای که در نظر گرفته شده است، بازسازی یکی از نمایش هایی است که مرحوم استاد منوچهر نوذری در آن هنرنمایی کرده اند.

گفتنی است؛ آیین تجلیل از پیشکسوتان طنز رادیو و بزرگداشت شادی آفرین صبح جمعه با شما زنده یاد منوچهر نوذری، در روز ۱۱ آذر ساعت ۱۴ در استودیو شماره یک رادیو برگزار می‌شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟