کاپیتان آمریکا عقب‌نشینی کرد

واکنش‌های منفی به اظهارات اخیر کریس ایوانز، باعث شد او حرفش را پس بگیرد! بازیگر Actor در گفت‌وگویی با ورایتی، اعلام کرد فعلا دست از بازی در نقش کاپیتان آمریکا نمی‌کشد.

این در حالی است که ایوانز حدود دو هفته قبل، رسما اعلام کرد سال آینده با این نقش و مجموعه فیلم "کاپیتان آمریکا" خداحافظی می‌کند. به دنبال این موضوع، طرفداران فیلم نارضایتی خود را از تصمیم ایوانز اعلام کردند و کارزاری علیه این تصمیم به راه انداختند.

به گزارش جام جم، به این ترتیب، طی سال‌های آینده تعداد فیلم بیشتری براساس ماجراجویی‌های کاپیتان آمریکا ساخته خواهد شد. ایوانز نقش این ابرقهرمان را در مجموعه اکشن و کمیک استریپی "آونجرز/ انتقام‌گیران" هم بازی می‌کند.

قسمت جدید آونجرز تابستان سال آینده میلادی به روی پرده سینماها می‌رود، اما هنوز زمانی برای شروع کار تولید یک کاپیتان آمریکای تازه تعیین نشده است.

دو قسمت کاپیتان آمریکا در سطح جهانی موفق به فروشی یک میلیارد و 860 میلیون دلاری شده است. سهم سینماهای آمریکای شمالی، 670میلیون دلار بوده است.

کریس ایوانز قبل از این مجموعه فیلم، در اکشن ابرقهرمانانه "چهار شگفت انگیز" هم بازی کرده بود. اما مجموعه کاپیتان آمریکا برعکس چهار شگفت انگیز، فقط او را در نقش اصلی و محوری ماجراهای داستان خود دارد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟