مجید صالحی سریال طنز می سازد/بازگشت بازیگر پیشکسوت پس از بیماری

حسین محب اهری بازیگر Actor سینما، تئاتر و تلویزیوندر خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: نسبت به گذشته بسیار بهترم و می‌توانم بگویم طی دو سال گذشته بهترین حالم را تجربه می‌کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر آخرین مراحل دارو درمانی به پایان رسیده و انتهای همین هفته برای آخرین آزمایشات نزد پزشکمی‌روم تا مشخص شود که این دوره از دارو درمانی تا چه حد مثبت پیش رفته است. خوشحالم که این روزها به شدت احساس سرزندگی می‌کنم برای بازیگری بی‌تاب تر از همیشه هستم.

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" درباره بازگشت دوباره خود به بازیگری تاکید کرد: این روزها با سیلی از پیشنهادات برای بازیگری روبرو هستم. فعلاً دو روز در رادیو کار می‌کنم و چندین پیشنهاد تئاتر و تلویزیون هم دارم که براساس زمان بندی آنها را نیز آغاز خواهم کرد.

وی با اشاره به همکاری با مجید صالحی اضافه کرد: به تازگی پیشنهاد بازی در سریالی به کارگردانی مجید صالحی را دارم و از دو روز آینده برای بازی در این سریال جلوی دوربین می‌روم.

محب اهری با اشاره به بهبود بسیار زیاد وضع جسمانی خود خاطرنشان کرد: به امید خدا از پس فردا جلوی دوربین مجید صالحی می‌روم. این سریال به نام "سالهای دور از خانه" در ژانر کمدی ساخته شده و به احتمال فراوان برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟