آسیبی که بازی های آسیایی به سریال «دلدادگان» زد

ایرج محمدی درباره سریال «دلدادگان» که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، بیان کرد: من تاکنون تهیه کننده ملودرام های مختلفی از جمله «نرگس»، «دلنوازان»، «ترانه مادری» بودم و «دلدادگان» نیز اثر ملودرامی است که به سفارش سیمافیلم ساخته شد.

وی ادامه داد: این سریال در تنگنای اقتصادی تولید شد و بیش از ۲ سال نگارش و ساخت آن طول کشید، خوشبختانه تصویربرداری و تولید سریال که شامل ۲ فصل تاریخ گذشته و حال می شود در دهم تیر به پایان رسید. پخش سریال از فصل حال شروع شد که طی این شب ها شاهد پخش آن بودیم و چند قسمت دیگر، سریال به تاریخ گذشته وارد می شود.

تهیه کننده «نرگس» با اشاره به ویژگی های این سریال اظهار کرد: متن قصه ما از پیچیدگی هایی برخوردار است و یکی از این ویژگی ها این است که فلاش بک ها در یک بازه ۱۵ قسمتی در نظر گرفته شده است و به این ترتیب داستان سریال وارد بخش گذشته می شود.

محمدی درباره قصه «دلدادگان» و موضوعاتی که در آن مطرح می شود، گفت: در این سریال در داستان های مختلفی به طلاق، اعتیاد و ارتباط آدم ها با یکدیگر پرداخته می شود و ریشه بسیاری از معضلات را در رجوع به فصلی که به تاریخ گذشته تعلق دارد می بینیم. در واقع این سریال فقط معضلات را مطرح نمی کند بلکه به ریشه مسایل و حتی راهکارها هم می پردازد. بخشی از سریال نیز به پولشویی می پردازد که در قسمت های آینده می بینیم.

تهیه کننده «آرماندو» در بخش دیگری از این گفتگو درباره جرح و تعدیل ها در سریال «دلدادگان» تصریح کرد: ما تعدیل هایی جزیی در پخش سریال داشتیم که البته خللی در روایت داستان بوجود نیاورد. مساله مهم این بود که سریال در زمانی پخش شد که با پخش رقابت های فوتبال و بازی های آسیایی همزمانی داشت و همچنین در بازپخش نیز این همزمانی ادامه پیدا کرد و سریال به خوبی دیده نشد.

محمدی گفت: سریال در کنداکتور پخش و برخی از قسمت ها در بازپخش با پخش این رقابت ها همراه شدند که خدا را شکر با مدیریت شبکه سه بازپخش ها به جای خود بازگشت.

وی در پایان درباره دیده شدن این سریال توسط مخاطب گفت: یک هفته ابتدایی پخش سریال به دلیل همین ناهماهنگی ها در پخش به خوبی دیده نشد ولی به تدریج سریال در روند عادی قرار گرفت و امروز آمار خوبی از استقبال مخاطبان نسبت به آن وجود دارد. البته من هیچ وقت نگفته ام کار بهترین است و اجازه می دهیم روی آنتن دیده شده و حتی نقد شود.

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شکایت قضایی«الهام چرخنده» از خواهران منصوریان! + سند

حمله خونین مرد شیطان صفت به پلیس افسریه تهران / او یک زن را در تاریکی شب به دام انداخته بود

فاجعه در خلیج فارس / گزارشی تکاندهنده + جزییات

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

شهردار سابق تهران دستگیر شد؟!

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

سهیلا شوهر داشت اما تسلیم 100 دلاری مرد عرب شد!

سجاد و دوست موقشنگش داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

فیلم اعتراف راننده ای که پلیس شیراز را کتک زد + عکس

آخرین خبر از سرنوشت تلخ پرنیای 2/5 ساله کرجی + عکس

کدخبر: 413136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟