وقتی یک فوتبالیست سوپراستار می‌شود یعنی سینما بی در و پیکر است!

مینا نوروزی بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون درباره حضور کمرنگش طی سال‌های اخیر در عرصه بازیگری گفت: در طی سال‌های اخیر پیشنهاداتی به من شد که یا نقش مورد نظر را نپسندیدم یا به دلیل مسئله مالی با آن پروژه‌ها همکاری نکردم.

وی درباره کمرنگ شدن حضور هنرمندان پیشکسوت در آثار نمایشی اظهار کرد: در حالت خوشبینانه باید گفت سلیقه کارگردانان تغییر یافته است ضمن اینکه کارگردانانی که در سالهای پیشین با ما همکاری داشتند کم کار شده‌اند. در گذشته تعداد آثار هنری پایین بود اما در سال‌های اخیر با وجود اینکه تعداد آثار افزایش یافته است برخی از کارگردانان توانمند در منزل نشسته‌اند و تعدادی دیگر از کارگردانان به شکل تمام وقت و شبانه روزی مشغول تولید هستند.

بازیگر "دنیای شیرین دریا" افزود: کارگردانانی که به شکل تمام وقت در حال تولید فیلم هستند با تعداد خاصی از هنرپیشه‌ها ارتباط دارند و پس از ساخت یک اثر در اثر بعدی بازهم با همان بازیگران همکاری می‌کنند و این در حالی است که موضوع آثار نیز بسیار به هم نزدیک است، در نتیجه یکی از علت‌های کاهش تولیدات هنری را می‌توان به همین تولیدات دورهمی ربط داد.

نوروزی درباره حضور و فعالیت بازیگران جوان در عرصه بازیگری بیان کرد: جوانان باید به عرصه بازیگری وارد شوند همانگونه که ما از جوانی وارد این عرصه شدیم اما متاسفانه در شرایط کنونی فروش نقش رایج شده است که در گذشته نبود، به طوری که وقتی به من بازی در یک نقش پیشنهاد می شود و در صحنه فیلمبرداری حضور پیدا می‌کنم متوجه می‌شوم که نقش‌هایی برای فروش کنار گذاشته شده است. نقش مگر لباس است که به فروش می‌رسد اصلا چه کسی باید این نقش را بخرد!.وی ادامه داد: در دوره‌ای که در اوج بیکاری به سر می‌بردم اثری برای بازی به من پیشنهاد داده شد، در دفتر مورد نظر حاضر شدم و متوجه حضور یک مبل فروش در آن محل شدم که به دلیل داشتن سرمایه مالی به او پیشنهاد تهیه‌کنندگی و ایفای نقش اول داده شده بود تا در آینده با ادامه تهیه‌کنندگی برای او کارت تهیه کنندگی صادر شود.این بازیگر با تاکید بر این که تهیه کنندگان باید سواد این حرفه را داشته باشند توضیح داد: تهیه‌کننده باید سواد تهیه کنندگی داشته باشد اما وقتی کسی بدون داشتن سواد لازم و فقط به دلیل وجود سرمایه وارد این عرصه شود فیلم را می‌خرد و نقش اصلی را نیز بازی می‌کند. من حاضر نیستم چنین اثری را برای بازی بپذیرم.وی شیوه فعلی کار تهیه کنندگان را دارای تبعات دانست و افزود: وقتی یک فوتبالیست نقش اصلی یک اثر را بازی می کند و سوپراستار می‌شود نشانه بی در و پیکر بودن سینما است و باعث می‌شود که بازیگران پیشکسوت کنار گذاشته شوند. نوروزی وجود حامی مالی در تولیدات هنری را طبیعی دانست و بیان کرد: اگر در یک اثر سینمایی به دلیل وجود یک بازیگر خاص یا سوپراستار چندین حامی مالی تمایل به همکاری دارند هیچ اشکالی ندارد و حامی مالی با پرداخت پول کالای خود را تبلیغ می‌کند اما وقتی قرار است یک بازیگر با پرداخت پول، همسرش را وارد عرصه بازیگری کند این کار جزء هنر Art محسوب نمی‌شود. وی درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود افزود: در سریالی به نام "بازی نقاب‌ها" به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام بازی کرده‌ام که قرار است در شبکه سه سیما روی آنتن برود. علاوه بر این پیشنهاد سریالی به من داده شده است که در سمنان ساخته می‌شود و در آن بازیگران خوبی نیز حضور دارند. در این سریال با اسماعیل محرابی برای دومین بار هم بازی هستم، از همکاری با وی بسیار خرسندم و به آن افتخار می‌کنم.نوروزی خاطرنشان کرد: همچنین برای بازی در یک تله فیلم صحبت‌هایی کرده‌ام، اما تا زمانی که مشکل مالی آن حل نشود وارد مرحله تولید نخواهد شد. علاوه بر این موارد قرار است من در یک فیلم سینمایی Movie که مدت هاست منتظر شروع تولید آن هستم بازی کنم و جزء آثار بسیار خاص در کارنامه بازیگری‌ام خواهد بود.

1711585_308

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

دردسر حرف های خلبان مردودی در فضای مجازی / پلیس فتا رسیدگی کرد

مزاحمت های زشت یک نماینده انگلیسی برای دو دختر او را رسوا کرد

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

پوریا و مهتاب برای عاشقانه زندگی کردن درخواست طلاق دادند!

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

اقدام گستاخانه مرد متاهل با زن زیبا در جنگل + عکس

کدخبر: 398283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟