تصادف در جاده غارعلیصدر همدان یک کشته و ۲ مجروح بر جا گذاشت

به گزارش رکنا؛ سرهنگ «علی فکری» روز سه شنبه اظهار داشت: این سانحه ساعت 8 و ۳۰ دقیقه امروز در جاده غارعلیصدر حدفاصل میدان بهار تا روستای هارون آباد رخ داد.

وی با بیان اینکه علت بروز این سانحه انحراف به چپ سواری پراید بوده است اضافه کرد: شرکت راه آهن نیز به علت عمل نکردن به تعهدات در زمینه ایمن سازی مسیر، ۵۰ درصد در این سانحه مقصر شناخته شد.

رییس پلیس راه استان همدان توضیح داد: به دنبال عبور خط ریلی از این مسیر، شرکت راه آهن اقدام به ایجاد پل برای عبور خط راه  آهن و زیرگذر برای تردد خودروها کرده اما ایجاد یک قوس غیر فنی(گرده ماهی) در این جاده منجر به محدودیت دید رانندگان شده است.

سرهنگ فکری ادامه داد: رانندگانی که از سمت روستای هارون آباد تردد می کنند با عبور از قوس ایجاد شده در زیر پل و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، خودرو به سمت چپ یا راست جاده منحرف شده و احتمال برخورد رخ به رخ وسائط نقلیه افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: شرکت راه آهن باید نسبت به انجام تکلیف قانونی مبنی بر ایمن سازی معبر برای تردد خودروهای عبوری در این مسیر اقدام کند در غیر اینصورت طبق تبصره ۲ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در صورت بروز سوانح برای این شرکت حق السهم در نظر گرفته می شود.

کدخبر: 827071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟