به گزارش رکنا، سید ابراهیم طواف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: دو بانوی سالخورده تویسرکانی که از سفر به دو شهر آلوده به کرونا به تویسرکان برگشته بودند به کرونا مبتلا شدند که اکنون در بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان بستری هستند.

وی افزود: دو بانوی کرونایی بستری در بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان در حال بهبود و در آستانه ترخیص از بیمارستان هستند.

طواف زاده با اشاره به اینکه در همه ایام سال به صورت طبیعی موارد فوتی در بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان داریم تصریح کرد: روز جمعه نیز یک مرد 85 ساله و یک مرد 79 ساله در این بیمارستان فوت شدند که دلیل فوت هیچ یک از آنها ابتلا به بیماری کرونا نبود.

ی گفت: یکی از بستگان دو مورد کرونا مثبت بستری شده در بیمارستان تویسرکان که دارای علائم مشکوک به کرونا بود، در بیمارستان تحت نظر قرار داشت که پاسخ تست کرونای وی منفی اعلام شد.

طواف زاده با اشاره به اینکه کمبود مواد ضد عفونی کننده یک مشکل کشوری است و مختص به شهرستان تویسرکان نیست ابراز کرد: علاوه بر پیگیری های رسمی و اداری، با توجه به قول مساعد یک خیر برای تامین ماسک و لباس های ویژه برای نیروهای درمانی بیمارستان، امید می رود مشکلات این بخش به حداقل برسند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 35 تخت بیمارستانی و چهار تخت ایزوله برای ارائه خدمات به موارد احتمالی ابتلا به کرونا در بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان در نظر گرفته شده و 15 تخت بخش داخلی این بیمارستان نیز به عنوان ذخیره و پشتیبانی مد نظر قرار گرفته اند.

وی افزود: دو گروه ویژه برای انجام بررسی های اولیه و غربالگری مربوط به کرونا در ورودی های تویسرکان از سمت جاده جوکار به تویسرکان و کنگاور به تویسرکان مستقر شده اند تا مسافران ورودی به تویسرکان را از نظر ابتلا به کرونا بررسی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟