بازگشایی مدارس روستاهای سیل زده جاسک توسط نیروی دریایی سپاه+عکس

به گزارش رکنا، فعالیت مدارس روستاهای سیل زده شهرستان جاسک که دچار آبگرفتگی و سیلاب شده بودند، با تلاش پرسنل نیروی دریایی سپاه پس از یک هفته به تعطیلی از سر گرفته شد.

همچنین مدارس منطقه سیل زده سدیج نیز که دچار آبگرفتگی و سیلاب شده بودند، توسط نیروی دریایی سپاه پاکسازی شد و پس از یک هفته تعطیلی، از روز جاری فعالیت‌های این مدارس از سر گرفته شد.

سیل سیستان و بلوچستان

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات این نیرو در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده، اظهار داشت: برای امدادرسانی هوایی در موضوع سیل 3 فروند بالگرد را در نظر گرفته‌ایم که از این تعداد ۲ فروند در محدوده شهرستان جاسک و یک فروند هم در شهرستان چابهار حضور دارند.

دریادار تنگسیری ادامه داد: آشپزخانه و نانوایی سیار نیز در منطقه مستقر شده اند که روزانه ۶ هزار پرس غذای گرم را برای مردم مناطق سیل‌زده طبخ خواهند کرد.

سیل سیستان و بلوچستان

وی با بیان اینکه در اثر جاری شدن سیل راه‌های روستایی دچار تخریب شده‌اند، افزود: ترمیم راه‌های مواصلاتی روستاهای شهرستان جاسک توسط ادوات، ماشین‌آلات و تجهیزات مهندسی نیروی دریایی سپاه در حال انجام است و تا کنون راه ارتباطی چندین روستای این شهرستان برقرار شده است.

سیل سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی و انتقال بیماران توسط بالگردهای این نیرو از دیگر اقدامات انجام شده در روزهای اخیر است، تاکید کرد: از آغاز سیل و تخریب راه‌های روستایی، تاکنون ۱۱ مادر باردار توسط امداد هوایی نیروی دریایی سپاه از روستاهای جاسک به مراکز درمانی این شهرستان منتقل شده اند.

منبع: فارس

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟