سفر وزیر نیرو به اصفهان برای بررسی مشکلات زاینده رود / دیدار محرابیان با کشاورزان شرق اصفهان + فیلم
حجم ویدیو: 7.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا، در پی بروز مشکلات تأمین آب در حوضه آبریز زاینده رود و نیز پیگیری پروژه‌های در دست اجرای تأمین برق و آب‌رسانی، امروز جمعه ۲۱ آبان علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو به استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

لازم به ذکر است در سال آبی جاری حوضه آبریز زاینده‌رود در پی کاهش شدید نزولات جوی و روان‌آب‌ها با چالش‌های زیادی در حوزه تأمین و توزیع آب روبرو بوده که وزیر نیرو در این سفر از نزدیک آخرین وضعیت تأمین منابع آبی این حوضه را بررسی کرد.

وزیر نیرو: آمده‌ایم تا با ناعدالتی مبارزه کنیم

علی اکبر محرابیان در ابتدای سفر خود به استان اصفهان اظهار کرد: خداراشکر که امروز توانستم به محضر مردم شهیدپرور استان اصفهان برسم. دولتی که امروز خدمت گذار شما است دولتی برخواسته از توده‌های مردم است. ما آمده‌ایم با دست به دست هم مشکلاتی که در اثر بی عدالتی رخ داده است را رفع کنیم.

وی افزود: کشور ما برخواسته از انقلاب اسلامی و خاری در چشم دشمنان است ولی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم دشمنان انقلاب از مشکلات ما سو استفاده کنند. بر همین اساس هر نوع تفرقه افکنی را محکوم می‌کنم و قطعاً تجمع ما برای پیشرفت ایران است. ما ایستاده‌ایم که حق خودمان را بگیرم زیرا مهمترین شعار انقلاب ایجاد عدالت بوده است.

وزیر نیرو گفت: به عنوان نماینده کشاورزان شعار صحبت‌های خودم را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس شروع می‌کنم. من دست بوس شما کشاورزان هستم و به نوکری شما افتخار می‌کنم. دولت در زمانی کار خود را شروع کرده که پروژه‌های متعددی تعطیل است. شاید اگر بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام زاینده‌رود انجام می‌شد امروز برخی از این مشکلات نبود،.بر همین اساس به شما قول می‌دهم پروژه‌های نیمه تمام آبی را مجدداً اجرا می‌کنیم.

سفر وزیر نیرو به اصفهان 2

دیدار وزیر نیرو با نمایندگان کشاورزان شرق اصفهان

وزیر نیرو جهت دیدار و گفت‌وگو با کشاورزان شرق اصفهان در مهدیه وجاره روستای براآن شمالی حضور یافت.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در دیدار وزیر نیرو با کشاورزان شرق اصفهان اظهار کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور وزیر نیرو به استان اصفهان سفر کرد و بازدیدی را از منطقه شرق اصفهان داشت است.

وی افزود: عصر امروز نیز نشست مشترکی را با حضور نمایندگان صنف کشاورزان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزیر محترم نیرو برگزار خواهد شد.

بازدید وزیر نیرو از تالاب گاوخونی

علی اکبر محرابیان در جریان سفر به استان اصفهان با حضور در شهرستان وَرزَنه در شرق استان از حوضه رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی بازدید کرد.

گفت‌وگوی وزیر نیرو با کشاورزان ورزنه

وزیر نیرو پس از عزیمت به شهر ورزنه با شهدای هشت سال دفاع مقدس این شهر تجدید میثاق کرد.

وزیر نیرو پس از ورود به اصفهان، برای پیگیری مشکلات کشاورزان ورزنه به این منطقه رفت و از مشکلات کشاورزان خبردار شد. در این گفتگو کشاورزان خواستار حقابه خود شدند و وزیر نیرو نیز قول پیگیری و حل مشکل حقابه کشاورزان را داد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟