رئیس جدید سازمان محیط زیست رسما آغاز به کار کرد / ادای احترام علی سلاجقه به کیومرث کلانتری

روز گذشته، علی سلاجقه ، عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران با حکم رئیس جمهور رئیس سازمان محیط زیست شد. علی سلاجقه رئیس اتحادیه علمی انجمن های علمی منابع طبیعی و محیط زیست ایران است. علی سلاجقه پیش از این مدیرکل آموزش و ترویج و مشارکت های مردمی و مدیرکل دفتر اقتصاد سازمان حفاظت محیط زیست بوده است. در کارنامه علی سلاجقه ، سمت هایی از جمله ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، ریاست پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، ریاست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، ریاست انجمن آبخیزداری ایران و عضویت پژوهشگاه سوانح طبیعی کشور به چشم می خورد.

به گزارش رکنا، صبح امروز دکتر علی سلاجقه، با استقبال عیسی کلانتری ، معاونان و همکاران سازمان در محل کار خود حاضر شد و پس از قرائت قرآن و برگزاری مراسم استقبال به دیدار و گفت و گو با مدیران مجموعه پرداخت.

روز گذشته دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در حکمی دکتر علی سلاجقه را به عنوان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، صبح امروز پیش از آغاز رسمی فعالیت خود با حضور در دفتر معاون فقید محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان به آن مرحوم ادای احترام کرد.

علی سلاجقه 2

گفتنی است؛ سلاجقه صبح امروز و پیش از آغاز نخستین روز کاری خود با حضور در ساختمان معاونت طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن گفت و گو و همدردی با همکاران این معاونت به مناسبت درگذشت ناگهانی مرحوم کیومرث کلانتری، به روح آن مرحوم فقید ادای احترام کرد.

مرحوم کیومرث کلانتری پس از یک دوره بیماری سخت شامگاه شنبه دهم مهر در بیمارستان پارس دارفانی را وداع گفت.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟