صحنه باورنکردنی ای که خرس در باغ وحش خلق کرد!+فیلم
حجم ویدیو: 6.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش رکنا، حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم چیز‌های زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. برای مثال اگر در جهان امروز توجه به یکدیگر و کمک به همنوع در میان آدم‌ها کمرنگ شده گاهی در دنیای حیوانات صحنه‌هایی را می‌بینیم که آدمی را به حیرت وا می‌دارد. مانند نجات یک کلاغ در حال غرق شدن توسط خرس.

این ویدئو که به تازگی در توئیتر منتشر شده است صحنه‌ای بی نظیر از دنیای شگفت انگیز حیوانات را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این خرس در حالی که مشغول غذا خوردن است پس از آنکه متوجه غرق شدن یک کلاغ در استخر باغ وحش می‌شود بلافاصله وارد عمل شده و این پرنده را نجات می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این خرس غذا خوردن خود را رها کرده و با خم شدن در داخل استخر کلاغ را با پنجه هایش از داخل آب بیرون می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد که کلاغ پس از نجات یافتن از داخل آب روی پای خود ایستاده و تلاش می‌کند تا بال‌های خیس خود را خشک کند. هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو مشخص نشده است.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و آنها اقدام به بازنشر این ویدئو کردند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟