عصبانیت ظریف در مجلس امروز 15 تیر ماه / من دروغگو نیستم! + فیلم
حجم ویدیو: 22.81M | مدت زمان ویدیو: 00:02:51

به گزارش رکنا ، محمدجواد ظریف ، وزیر امور خارجه کشورمان در مجلس شورای اسلامی امروز با واکنش ها و انتقادهای تند نمایندگان مجلس رو به رو شد. او در دفاع از خود گفت : از تمام امکانات برای کمک به معیشت مردم و کمک به قدرت ملی ایران استفاده کرده ایم. هرچه شما می خواهید بفرمایید اما بنده و شهید سلیمانی هر هفته باهم جلسه داشتیم و هر هفته همفکری می کردیم.

در صحبت های منطقه ای هرچه کردیم با هماهنگی هم بود. آنهایی که با شهید سلیمانی دمخور بودند ، آنهایی که با سیدحسن نصرالله ، با مقاومت عراق و لبنان و فلسطین دمخور هستند می دانند که روابط ما چگونه بود.

خشم یکی از نمایندگان از حرف های ظریف

در این لحظه یکی از نمایندگان شاکی می شود و رو به قالیباف می گوید که ایشان دارند به ما به شکل علنی توهین می کنند. ظریف هم ادامه می دهد: من به شما عزیزان توهین نکردم و نگفتم شما نمی فهمید.

رهبر معظم انقلاب مرا صادق خوانده بود

من در برابر نمایندگان ملت با خضوع حضور می یابم. من حرف ها و توهین ها را به جان می خرم. شما به من گفتید ذلیل در حالی که مقام معظم رهبری مرا شجاع خواندند، شما مرا دروغگو خطاب کردید در حالی که رهبر انقلاب به من صادق گفته بود. اما من حضور دارم در اینجا تا حرف های شما نمایندگان مردم را بشنوم و از انتقادها و حتی تندی هایتان تشکر می کنم. اما بدانید که همه ما در یک کشتی نشسته ایمو باهمیم.

رژیم صهیونیستی اصلاح طلب ، اصولگرا نمی شناسد. آنها با تمامیت و جغرافیای ایران مخالفند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟