دستگیری کلاهبردار 12 میلیاردی در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت شهروندی از استان قم مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 بلوار امام رضا (ع) این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی در خصوص شیوه و شگرد این کلاهبرداری، گفت: متهم تحت عنوان خریدار اجناس لوازم خانگی و با جلب اعتماد فروشندگان در قبال خرید کالا به فروشندگان چک های بلامحل و سرقتی ارائه می کرد.

فرمانده انتظامی سوادکوه با اشاره به اینکه ماموران با تحقیقات پلیسی مخفیگاه این کلاهبردار را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند، اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه های انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ 12 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ اکبری در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، تحویل دادسرای استان تهران شد، افزود: با توجه به کلاهبرداری از دیگر افراد با ارائه چک بی محل به نام خود و حتی به نام اقوامش، تحقیقات میدانی این پرونده همچنان ادامه دارد و شهروندانی که به این روش از آنان کلاهبرداری شده است، می توانند برای پیگیری شکایت خود به پلیس این شهرستان مراجعه کنند.

کدخبر: 733449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟