انتخابات ۱۴۰۰ برای ملت ایران سرنوشت ساز است

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم آباد محسن رضایی در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستان با بیان اینکه در حوزه سیاسی داخلی یک حفره بوجود آمده است افزود: اگر این خلع و حفره توسط نیروهای انقلاب پر نشود، دشمن می تواند از این راه به انقلاب ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با این هدف تشکیل شده است اظهار داشت: اختلاف در جبهه انقلاب بسیار خطرناک است و شورای ائتلاف برای وحدت، اتحاد و همدلی در بین نیروهای انقلاب تشکیل شده است.

رضایی در ادامه با اشاره به این مطلب که شورای ائتلاف شخص محور نیست و قاعده محور است تصریح کرد: شورای ائتلاف طبق یک قوائد منطقی از طرف نیروهای انقلاب که مرتب در حال اصلاح و بروز شدن است و طبق اصول پیش می رود و شخص در آن تاثیری ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مراقب باشید در دل شورای ائتلاف باند و گروه تشکیل نشود و پشت پرده ای وجود نداشته باشد، چرا که صادقانه عمل کردن و صداقت در عمل، استقبال و حمایت مردمی را در پی خواهد داشت.

رضایی در پایان با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا در انتخابات ریاست جمهوری را نداریم افزود: همه نیروهای جوان شورای ائتلاف به میدان بیایند و حتی اگر نمی خواهند کاندید شوند از این شرایط بوجود آمده برای مطرح کردن خود اقدام کنند.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا 

کدخبر: 668347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟