آزادی 56 مددجو جرائم غیر عمد تا اعطای مرخصی به 363 زندانی

به گزارش گروه حوادث رکنا، رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر افزود: با همراهی و همدلی مسئولین قضایی استان ، پالایش ضابطه مند زندان های استان در حال انجام و آزادی تعداد 56 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد و اعطای مرخصی به 363 زندانی اتفاق افتاد .

وی به میزان مشارکت خیرین در آزادی 56 زندانی اشاره و افزود : مجموع بدهی آن مددجویان 20 میلیارد ریال بوده که با بهره گیری از ارفاقات قانونی و کمک خیرین ستاد دیه استان سمنان از بند زندان آزاد وشرایط بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه و خانواده شان فراهم شد .

نماینده دستگاه عدلیه در استان سمنان اظهار کرد: مساعدت مالی خیرین نیک اندیش مشمول خانواده های زندانیان نیازمند استان نیز بوده است که علاوه بر تدارک اطعام مهدوی در جشن میلاد قائم آل محمدعج ، با اعطای سبدکالا و بسته های معیشتی مجموعا به ارزش 5 میلیارد و 400 میلیون ریال همراه بوده است .

 عبدالهی بیان کرد: رسیدگی به امور زندان و نظارت بر احوال زندانیان و بلکه خانواده های آنان اعم از استماع مشکلات و رسیدگی به حوائج مطروحه آنان از جمله اقداماتی است که در استان سمنان پیگیری می شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه با تقدیر از کمک های انسان دوستانه‎‌ی خیرین استان خاطرنشان کرد : منتظران واقعی امام زمانعج) از احوال همنوعان خویش با تآسی از فرهنگ و سیره اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین غافل نبوده و سعادت دنیوی واخروی را در دستگیری و رسیدگی به حوائج نیازمندان می دانند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟