کشته سازی برای به چالش کشیدن نظام + فیلم
حجم ویدیو: 12.43M | مدت زمان ویدیو: 00:01:58

به گزارش رکنا، غلامحسین اسماعیلی درخصوص پیداشدن اجساد و اینکه گفته شده این اجساد در ارتباط با اغتشاشات بوده است گفت: قوه قضائیه در مورد هر فوت مشکوکی ورود میکند و بررسی می کند اما اینکه آمارسازی کنند و بگویند در سیل خوزستان جنازه ای پیدا شده و آن را به اغتشاشات ربط دهند بیانگر این است که بدخواهان نظام مدام چالش درست می کنند ما باید حواسمان جمع باشد تا فریب نخوریم.

اسماعیلی در مورد اکران برخی فیلم‌ها و فیلم «دیدن این فیلم جرم است» هم گفت: خواهان این هستیم وزارت ارشاد به وضعیت فیلم ها ورود کند در مورد این فیلم تدبیر خاصی اتخاد نشده و اکرانش درون سازمانی است.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص تخلف انجام گرفته در سازمان هدفمندی یارانه ها هم گفت: گزارشی در این خصوص واصل نشده است.

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری در حاشیه جلسه درباره اینکه آیا حکم پرونده شبنم نعمت زاده صادر شده است یا خیر گفت: خیر. حکم هنوز صادرنشده است.

وی در مورد اینکه سازمان عفو بین‌الملل اخیراً آمار کشته‌شدگان حوادث آبان ماه را اعلام کرده و خواستار تحقیق بین‌المللی شده است هم گفت: اینها مدعیان دروغین عفو بین‌الملل یا حقوق بشر هستند. اگر اینها حقوق بشر را رعایت می‌کنند، چرا تریبون‌های رسمی خود را برای تشویق و ترغیب برای حمله به پایگاه‌های بسیج و نیروی انتظامی اختصاص دادند. اینها کسانی هستند که مقامات رسمی کشورهایشان از اغتشاشگران حمایت می‌کردند و مسائلی که مطرح می‌کنند، جز ادعا چیز دیگری نیست.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین خاطرنشان کرد: در مسئله آزادی دکتر سلیمانی نقش قوه قضاییه آن گونه که باید اعلام نشد ما از وزارت خارجه در این کار تشکر می کنیم در این رابطه قوه قضاییه در آزادی و مبادله یک زندانی دو تابعیتی چینی- آمریکایی با دکتر سلمیانی مساعدت کرد و اگر موافقت قوه قضاییه در رابطه با این زندانی دو تابعیتی جاسوس وجود نداشت دکتر سلیمانی آزاد نمی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟