دستگیری عامل تیراندازی در تصادف خیابان ذوالفقار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت د ازدستگیری عامل تیراندازی در پی تصادف Crash 2 خودرو در خیابان ذوالفقار شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: متهم پس از مجروح کردن یک مامور و راننده مقابل به ضرب گلوله پلیس Police دستگیر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از تصادف یکدستگاه سواری پژو پارس مشکی به رانندگی (م.ب)با یکدستگاه خودروی ال 90 ،راننده خودروی پارس با یک قبضه اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی و مجروح نمودن راننده مقابل از ناحیه صورت وچشم راست می کند.

این مقام قضائی تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه Incident پلیس در صحنه وارد و به ضارب اخطار می دهد که اسلحه ی خود را بر روی زمین بگذارد که وی اقدام به تیراندازی و مجروح نمودن یک سرباز و در نهایت پلیس نیز مجبور به مجروح کردن راننده از ناحیه پای راست می کند.

وی با بیان اینکه متهم هنگام تیراندازی مشروبات الکلی مصرف کرده اظهارکرد: در بازدید از خودروی پژو پارس قوطی مشروب،مقداری فشنگ سلاح شکاری کشف شده است.

رستمی با اشاره به اینکه عامل تیراندازی در بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت تحت مراقبت ماموران است، افزود: در این حادثه راننده خودروی ال 90، راننده خودروی پارس و یک مامور نیروی انتظامی زخمی و بلافاصله هر سه برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟